notka

ZDJĘCIA NA TYM BLOGU OBJĘTE SĄ PRAWEM AUTORSKIM I ZABRANIA SIĘ ICH KOPIOWANIA ORAZ PUBLIKOWANIA BEZ WIEDZY AUTORA POD GROŹBĄ KARY

:)

Witam wszystkich stałych i nowych czytelników :)

Amelka

Kasia

poniedziałek, 27 czerwca 2011

Uzależniona?

Od kilku miesięcy? Nawet nie pamietam od kiedy lubię sobie w poniedziałek odwiedzić pobliski ciucholand /tzw. odzież z drugiej ręki/. W poniedziałki dlatego- że dostawa "nowego towaru". Wyobraźcie sobie, że przed otwarciem /9.00/ ustawia sie dosyć pokaźnych rozmiarów kolejka. Normalnie jak w daaaaaawnych czasach. Ja z dziewczynami idę około południa bo juz ludzi ,miej. Fajne ciuszki, często nowemozna sobie wyszperać. Mój mężuś nabija się ze mnie, że jestem od tych poniedziałkowych wizyt uzależniona. Nie wiem czy uzależniona, ale to jedna z moich rozrywek. Dzisiaj dla Amelki znalazłam spodenki, zupełnie "nówka funkiel nieśmigana"- jak to sie u nas mówi /nowe-po prostu/.


U kuzynki
Kiedy w końcu wstałyśmy i odwiedziłyśmy ulubiony sklep mamusi wybrałam się do siostry. Mieszka 10 min ode mnie a odwiedzamy się jakbyśmy mieszkały w innych miastach. Wczoraj sie umówiłam, e przyjdziemy. Ona pracuje na zmiany i często nam jest sie zgrać w czasie. Moja Amelcia lubi sie bawić z Madzia- o rok starsza kuzynką. Zabawa była bardzo udana. NIestety w drodze do domu okazało sie, że moja starsza pociecha ma dość wysoką temperaturę. Po obniżeniu temp. czuła sie dobrze ichciała bawić się na dwodu. Niestety rozczarowała się srogo, bo zatrzymalam ją w domu. Tak dla pewności.  Jutro idziemy do lekarza. Z jedzeniem jest już dobrze. NIe wymiotuje. Je jenak kiedy się jej tylko jedzonko podsuwa. Nie usiądzie normalnie do posiłku. Zaczęłam się zastanawiać, czy nie ma przez przypadek celiaki. Brzuszek oststnio często ją boli. Trzeba sie jutro wywiedzieć.
Dzwoni oczywiście do mamusi


Katarzynaka jak zwykle ścierała kolana

Kasie nie miała wstępu do zabaw starszych dziewczyn

Tak wyglądała próba uśpienia moich panienek

1 komentarz:

  1. Sliczne te spodenki a domek w ogrodku jest kapitalny. Dzieci musza miec wspaniala zabawe. SUPER!

    OdpowiedzUsuń