notka

ZDJĘCIA NA TYM BLOGU OBJĘTE SĄ PRAWEM AUTORSKIM I ZABRANIA SIĘ ICH KOPIOWANIA ORAZ PUBLIKOWANIA BEZ WIEDZY AUTORA POD GROŹBĄ KARY

:)

Witam wszystkich stałych i nowych czytelników :)

Amelka

Kasia

wtorek, 14 stycznia 2014

Już niedługo ....

My już odliczamy dni do ferii zimowych. Pracy za to co niemiara. Rady Pedagogiczne już za mną, teraz zostaje spotkanie z rodzicami i ferie. Niestety nie wiem jak dotrwam te 3 dni, bo choróbsko pomału opanowuje moje ciało. Czuję już jak mam załatwione gardło, nie boli ....jeszcze. Inne symptomy grypy też mnie powoli dopadają.
***
Zdjęć nie zdążyłam poukładać,bo zabrakło albumów. Myślę, że zdjęcia z zeszłego roku umieszczę w foto książkach. Można zamówić je w atrakcyjnych cenach na allegro. Może w czasie ferii uda mi się to zrobić.

2 komentarze: