notka

ZDJĘCIA NA TYM BLOGU OBJĘTE SĄ PRAWEM AUTORSKIM I ZABRANIA SIĘ ICH KOPIOWANIA ORAZ PUBLIKOWANIA BEZ WIEDZY AUTORA POD GROŹBĄ KARY

:)

Witam wszystkich stałych i nowych czytelników :)

Amelka

Kasia

środa, 18 stycznia 2012

I co z tego, że ...

U nas  śnieg  leży nadal. Ale co z tego, kiedy nie ma kiedy na nim poszaleć?  My wracamy po czwartej, po przytulaniach i obiedzie to już 18.00.  I nie ma już kiedy wyjść. Dobrze, że babcia odprowadza A. do przedszkola, to przynajmniej przejadą się na sankach. Największą frajdę ma Kasia, bo z babcia na spacery chodzi. Amelka tyle co do i z przedszkola. Może pod koniec tygodnia , przy dobrych warunkach da się z nią wyjść na przejażdżkę.
***
 Podłapałam pomysł na prezent dla dziadków- kubki ze zdjęciami dzieci. Dzięki za podpowiedź. 
Ciężko te nasze pociechy jednak sfotografować. Jak na razie wybrałam zdjęcia:




7 komentarzy:

  1. Ah tes niego a moje dzieci nawet nie wiedza co tojest :P

    Prezeciki kubki ze zdjeciami dzis na topie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo podobne sa wasze corcie. teraz widac to jeszcze bardziej. Pomysl z kubkami fajny, ja tez o czyms takim mysle, ale poki co jeszcze takich nie mam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Brak czasu, skąd ja to znam. Jak mam drugie zmiany to czasem jest tak, że widzę dzieci tylko rano pół godziny :( moje dzieci śniegu nie lubią, więc saneczkowanie u nas odpada :-)

      Usuń
  3. Elu, my wracamy po 18, wiec jak zjemy to juz jest czas mycia małej.

    OdpowiedzUsuń
  4. Kubki ze zdjęciem- świetny pomysł. My w tym roku wręczamy ramki ze zdjęciami a w przys łym może kalendarze?

    OdpowiedzUsuń