notka

ZDJĘCIA NA TYM BLOGU OBJĘTE SĄ PRAWEM AUTORSKIM I ZABRANIA SIĘ ICH KOPIOWANIA ORAZ PUBLIKOWANIA BEZ WIEDZY AUTORA POD GROŹBĄ KARY

:)

Witam wszystkich stałych i nowych czytelników :)

Amelka

Kasia

niedziela, 28 kwietnia 2013

Żyjemy

Żyjemy, żyjemy, ino nic się nie chce. Oststnio wpadłam w szał allegrowy, ale mi już minął. Poza tym od wtorku gardło odmawia mi posłuszeństwa i nie chce odpuśćić. Dzisiaj pojechaliśmy na działeczkę. Z racji tego, że dziś niedziela za dużo nie popracowaliśmy. Zasadziłam w końcu cebulę, której zapomniałam tydzień temu i truskawki przykryliśmy agrowłókniną. Oczywiści e pogillowaliśmy. Dziewczyny spędziły cały dzień na dworzu. Prawdę mówiąc za bardzo nie chciałam jechać, bo niestety choróbsko nie odpuszcza. Stwierdziłam jednak, że jeśli nie pojedziemy, to cały dzień przesiedzimy w domu- tak to zazwyczaj jest u nas w niedzielę- lenistwo na całego. Prezent urodzinowy już doszedł, Kasia kończy w czwartek 3 lata, więc na pewno się odezwę za niedługo- choć roboty jest w pracy ogrom.

3 komentarze:

  1. Wszystkiego najlepszego, dla Kasi, a jakie plany na długie weekend?

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale bym zjadła kielbaske z grilla :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zdrówka dużo :) Ja cały czas Ci tej działeczki zazdoszczę hihihi :)

    OdpowiedzUsuń