notka

ZDJĘCIA NA TYM BLOGU OBJĘTE SĄ PRAWEM AUTORSKIM I ZABRANIA SIĘ ICH KOPIOWANIA ORAZ PUBLIKOWANIA BEZ WIEDZY AUTORA POD GROŹBĄ KARY

:)

Witam wszystkich stałych i nowych czytelników :)

Amelka

Kasia

czwartek, 23 stycznia 2014

Joga z Bethanny Frankel

Oj kiedyś to próbowałam ćwiczyć jogę, ale jakoś szybko mi się nudziła. Wg mnie, to treningi dla cierpliwych. Mam 2 inne treningi jogi /taneczną i dla początkujących/ ale mnie nie wciągnęło. Wolę już pilates. Joga dla początkujących denerwuje mnie, tłumaczeniem i ideologią ćwiczeń. Trening z B. Frankel jest niedługi i przyjemny. Zajmuje niecałe 40 min/a nie jak podają 50min. W treningu zawarto podstawowe pozycje jogi, które rozciągają ciało i rzeczywiście to czuć następnego dnia. Frankel ćwiczy ze znaną trnerką jogi i pilatesu Kristin McGee.Pozycje dla początkujących i średniozaawansowanych. Myślę że zaawansowani będą się nudzić. Ja tymczasowo zamieniam sobotni pilates na tę właśnie jogę. Będę jednak jeszcze poszukwać jogi dla zaawansowanych bez zbędnych komentarzy.
Polecam.





5 komentarzy:

  1. Podziel sie ze mna tym zapalem do cwiczen :)))))

    OdpowiedzUsuń
  2. Moja droga dzielę się dzielę, ale chyba TY musisz zacząć od 10 minutowych treningów na brzuch.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja to chyba lubie bardziej zywiolowe zajecia ;) ale niewatpliwie joga ma dobry wplyw na cialo i umysl ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak wspominałam joga jest dla cierpliwych ale i.... latka powoli lecą i organizm potrzebuje odskoczni w mniej żywiołowych ćwiczeniach

      Usuń
  4. Próbowałam i na sali i w domu, to nie dla mnie. Lubię się spocić, szybko, dużo,....głośno....tzn z muzyka najlepiej. A tu nuda....dla mnie oczywiście.

    OdpowiedzUsuń