notka

ZDJĘCIA NA TYM BLOGU OBJĘTE SĄ PRAWEM AUTORSKIM I ZABRANIA SIĘ ICH KOPIOWANIA ORAZ PUBLIKOWANIA BEZ WIEDZY AUTORA POD GROŹBĄ KARY

:)

Witam wszystkich stałych i nowych czytelników :)

Amelka

Kasia

niedziela, 23 października 2011

Dyniek

W zeszłym roku mój mąż wymyślił sobie,że chce dynię aby zrobic z niej lampion. Dynie były dosyć drogie. Odpowiednie w końcu nie znalazłam i postanowiliśmy wyhodować sobie wlasne. Udało nam się "dorobić" dwóch dyń. W tygodniu P. zabrał sie za wycinanie dyni, a ja za wyszukanie ciekawego przepisu na ciasto z dynią. Muszę się pochwalić, że tarta dyniowa wyszła rewelacjna. Jeśli macie dynię, naprawdę warto ja upiec. Jest prosta i mało pracochłonna polecam.
....
Wczoraj byliśmy na działce. Zrobiliśmy sobie grila. Sezon działkowy został oficjalnie zakończony. Pomidory pozrywane a krzacory spalone. Ziemia przygotowana na przyszłoroczne"siewy." Oststnie kwiatki posadzone. Teraz tylko czekać na wiosnę.

Zabawy było co nie miara




Super tarta dyniowa

Dla zainteresowanych przepis znajdziecie tutaj
http://elaidiety.bloog.pl/id,330490147,title,migdalowa-tarta-dyniowa-z-nuta-pomaranczy-bezglutenowa,index.html

Takie kwiatki nsama kupiłam, od teściowej dostałam jeszcze wiele innych.

9 komentarzy:

  1. ale ladna dynia wychodowala ci sie !! szkoda ze u nas nie ma miejsca na ogrodzie na sadzenie .... :) lampion wyszedl rewelacyjny zapewne ciacho tez mmmm:)

    OdpowiedzUsuń
  2. kochana ktos mu bloga usunol ;/
    moj nowy adres to zycielesli.blogspot.com

    Poinformuj
    Asie mame Nadii

    Nasza czworka Pauline
    i zabke
    aby mi nowe zaproszenia wyslaly na
    lesli14@yahoo.com.au

    podaj im moj nowy adres i sama zmien sobie

    jestmi zle i smutno jak tak ktos mogl ;/

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale sliczna dynia, rewelacyjna! To mieliscie przemily weekend!

    OdpowiedzUsuń
  4. Kochana Gogle przywrocilo mi bloga wiec jestem spowrotem a myslalam ze juz na zawsze go nie bedzie takze spowrotem zapraszam na Stary blog :)

    OdpowiedzUsuń
  5. fajny Dyniek ;) A i ta tarta tez pycha wyglada ;) chyba zrobie, mam nadzieje ze wyjdzie ;) Ja w sob kupilam dynie, 4 kg wazyla i byla po 3 zk/kg :) Ale Dusia tak chciala, to wzielam ;D

    OdpowiedzUsuń
  6. Np dyniek jest przeuroczy :D Słodki :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Asia: O to drogie u Was te dynie. U nas mozna za 1,50 a na rynku chyba jeszcze taniej. No, ale ja w malym mieście mieszkam. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  8. ale super powycinana! koło nas w ogrodniczym sprzedaja już powycinane dynie-tylko świeczkę wstawić i lampion gotowy. ale powiem Ci, ze sa tak byle jak powycinane, a ta wasza to mistrzostwo.

    OdpowiedzUsuń