notka

ZDJĘCIA NA TYM BLOGU OBJĘTE SĄ PRAWEM AUTORSKIM I ZABRANIA SIĘ ICH KOPIOWANIA ORAZ PUBLIKOWANIA BEZ WIEDZY AUTORA POD GROŹBĄ KARY

:)

Witam wszystkich stałych i nowych czytelników :)

Amelka

Kasia

piątek, 13 stycznia 2012

Piątek

W końcu piątek. cały ten tydzień wykończył mnie nieźle. Oceny powinny być wystawione do dzisiaj. Muszę jednak przemyśleć parę spraw. Czeka mnie jeszcze obliczanie obecności. Wiem, wiem zaległości. Niestety jakoś wcześniej nie mogłam się  dopadł. W dodatku gardło znowu zaczyna boleć.
***
Za oknami szaleje zima. Pada śnieg. Ciekawe na jak długo.
***
U dziewczyn wszystko ok
***
Obcięłam włosy i nikt nie zauważył
***
Uciekam, bo mężny zrobił popcorn.

7 komentarzy:

  1. Nikt nie zauważył? No jak to możliwe?? Ja pamiętam jak pofarbowałam, też nikt nie zauważył... i to parę razy nawet :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Normalne, że takich rzeczy nikt nie zauważa ;) Ja się przyzwyczaiłam. U nas rano była zima ale za 20 min się roztopiła :(

    OdpowiedzUsuń
  3. ja też mam zaległości:) miłego popcornu, my dzis też:))

    OdpowiedzUsuń
  4. he he jaa tez zawsze wracam od fryzjera z mysla, ze takie zmiany mam na glowie, a z reguly faceci w ogole tego nie zauwazaja :) u nas tez zima na calego :P

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja po każdej wizycie u fryzjera słyszę co najwyżej "umyłaś włosy?" :P Jakbym ich nie myła codziennie :/

    OdpowiedzUsuń
  6. Żebyś się w rachunkach nie pomyliła*

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwazaj na siebie Elu, gardlo to nie przelewki. Zdrowka i jak mozesz to sie kuruj!

    OdpowiedzUsuń