notka

ZDJĘCIA NA TYM BLOGU OBJĘTE SĄ PRAWEM AUTORSKIM I ZABRANIA SIĘ ICH KOPIOWANIA ORAZ PUBLIKOWANIA BEZ WIEDZY AUTORA POD GROŹBĄ KARY

:)

Witam wszystkich stałych i nowych czytelników :)

Amelka

Kasia

sobota, 3 marca 2012

Marcowo- spódnicowo

Coraz ładniej na dworze. Czekać tylko ciepłej wiosenki. U nas mocno wieje, więc spacerki tylko  półgodzinne.
Co do spódniczki wstawiam zdjęcie. Co do wieku- dawno temu naprawdę uważałam, że powyżej trzydziestki nie powinno się nosić krótkich spódnic. Jak widać "punkt widzenia zmienia się w miarę punktu siedzenia"- czy jakoś tak. Wcześniej kupiłam sobie z wyprzedaży spódnice zimowe. Takie jak lubię-długie, wąskie i proste. Jak się od sprzedawczyni dowiedziałam- tego typu spódnice są "babciowe". Czyżbym gustowała od lat w "babciowych" spódnicach?



Moja wypatrzona spódnica

Spódnice typu "babciowe" 

7 komentarzy:

  1. Ta pierwsza spodnica jest super, bardzo elegancka!

    Moje maluchy tez dzisiaj sie w piasku bawily, szalay ile wlezie.
    Milej niedzieli Elu!

    OdpowiedzUsuń
  2. Pierwsza spódnica ładna, na pewno by Ci pasowała. Ja nie noszę w ogóle spódnic, nie przepadam za nimi.

    OdpowiedzUsuń
  3. spodniczka 1 wsza super a te 2 nie w moim guscie .....

    Pogode widze juz coraz ladniejsza macie dziewczyny szczesliwe buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  4. ta wypatrzona faktyczne ciekawsza :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Pierwsza spódniczka ładna :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zimowe spódnice lubię proste i grube- by ciepełko bylo. Zresztą bardzo mi dobrze w takim prostym kroju. Zamieszczę kiedyś zdjęcia. Teraz idą te spódniczki w odstawę, bo wiosna już tuz tuż.

    OdpowiedzUsuń
  7. Mi też bardzo podoba się ta pierwsza spódnica.

    OdpowiedzUsuń