notka

ZDJĘCIA NA TYM BLOGU OBJĘTE SĄ PRAWEM AUTORSKIM I ZABRANIA SIĘ ICH KOPIOWANIA ORAZ PUBLIKOWANIA BEZ WIEDZY AUTORA POD GROŹBĄ KARY

:)

Witam wszystkich stałych i nowych czytelników :)

Amelka

Kasia

poniedziałek, 5 marca 2012

Pora dorosnąć

Amelka nadal lubi pić z butelki, chociaż powtarza przy tym, że duże  dziewczynki też piją z butelek. Gdyby nie Kasia, butelka byłaby na pewno tylko wspomnieniem. Młoda nie chciała pić mleka z butli, a przy Amelce poszło to sprawniej, kiedy mogła ją naśladować. Okres letni był czasem kubków niekapków. Mleka jakoś nie lubiłam podawać w tych kubkach. Kiedy odstawiłam butelkę, Amelka piła bardzo mało. Potrafi pięknie pić z kubka. W przedszkole nie ma z tym problemów. Gdy jesteśmy w gościnie też używa tylko szklanki. Powiedziałam więc  dzisiaj -dosyć. Amelka wybrała sobie dzisiaj kubek i cały dzień obyłyśmy się bez butelki. Kasi  butelkę odstawimy latem.
Można by powiedzieć, że A. powinna już dawno pić z kubeczka a i Kasia również dorosła do odpowiedniego wieku. Wiem, wiem, moje wygodnictwo, wieczny pośpiech i brak czasu sprawiły, że nie przeszkadzała mi sytuacja jaka miała miejsce. Uważam, e dzieci   nie skrzywdziłam, a one nie bedą z tego powodu rozwijać się gorzej.

Obie córcie dostały jednakowe- aby nie było kłótni

Amelki, Kasia ma Kubusia z Osiołkiem/ dostały od babci/

Taki wybrała Amelka

Cała zastawa Amelki

Ten kubeczek wybrała Kasia

8 komentarzy:

  1. Sliczny zestaw! z takich pieknych naczyn kazdy posilek lepiej smakuje.

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeść z takiej zastawy to czysta przyjemność :)

    OdpowiedzUsuń
  3. mamy taką miseczkę - super ta zastawa

    OdpowiedzUsuń
  4. Picie z takich ślicznych kubeczków to sama radość :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Moje chlopaki pija z kubeczka w dzien a na noc daje im do butelek specjalnych takich nie dzieciecych z malym dziubkiem co by mogli w nocy sobie spokonie popijac z butlli ...

    Fajne takie tarzerzyki u nas kroluja samochodowe lub z bobem ;)
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  6. ja mojej właśnie wprowadzam te ustniki zamiast smoczków do butelki, bo jednak też mleka nie lubię jej dawać w niekapku. chociaż niekapka używa już pół roku, a jakiś czas temu nauczyłam ją pić z kubeczka. ale co butelka na dobranoc to butelka:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Zuzia w dzień pije z kubka niekapka, albo szklanki, a na wieczór jak niekiedy chce herbatkę, to wtedy dostaje z butelki ze smoczkiem niekapkiem, bo z innych by powylewała, a nie chcę by oblała siebie lub pościel.

    OdpowiedzUsuń
  8. My dosc dlugo uzywalismy niekapak ale bez ustnika, ten 360 lovi :)

    OdpowiedzUsuń