notka

ZDJĘCIA NA TYM BLOGU OBJĘTE SĄ PRAWEM AUTORSKIM I ZABRANIA SIĘ ICH KOPIOWANIA ORAZ PUBLIKOWANIA BEZ WIEDZY AUTORA POD GROŹBĄ KARY

:)

Witam wszystkich stałych i nowych czytelników :)

Amelka

Kasia

niedziela, 4 listopada 2012

Dyniowe szaleństwo

Od tygodni u mnie w kuchni gości dynia. Raczej potrawy z dynią w tle.
Krem dyniowy nie za bardzo przypadł mi do gustu. Za to zupa jarzynowa z dynią i brokułem w roli głównej bardzo smakowała. PLacki ziemniaczane z dynią- super. Wczoraj piekłam dyniową drożdżówk z jabłkami, a dzisiaj zostało jej trochę- i jak ja mam zgubić zbędny kilogram?

Miałam się pochwalić- obcięłam się. Na krótko. Zdjęcia jeszcze nie posiadam. Obiecuję jednak się sfotografować i pokazać się. Tymczasem zdjęcia uczty dyniowej.




 
 

2 komentarze:

  1. Na zdjęcia czekam, a dyniowa kuchni wygląda apetycznie:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja to tak jedna miseczke kremu z dyni zjadlam, ale na dluzsza mete to tez nie dla mnie ;)

    OdpowiedzUsuń