notka

ZDJĘCIA NA TYM BLOGU OBJĘTE SĄ PRAWEM AUTORSKIM I ZABRANIA SIĘ ICH KOPIOWANIA ORAZ PUBLIKOWANIA BEZ WIEDZY AUTORA POD GROŹBĄ KARY

:)

Witam wszystkich stałych i nowych czytelników :)

Amelka

Kasia

środa, 27 marca 2013

Odpoczynek?

Włsnie zaczęła się wiosenna przerwa świąteczna. NIby czeka odpoczynek od pracy, ale w domu wiadomo- wolnego nie ma. Cieszę sie, bo w końcu będę mogła pobyć troszkę z moimi pięknościami.
Z prac porządkowych zostały do umycia okna w salonie i ogólne porządki.
Dziaj też zakończyła się pomyślnie moja 1 przygoda-sprzedaż na Allegro. Jak dotąd tyko kupowałam. Dzisiaj udało mi się coś sprzedać .
W tym roku plany świąteczne są jeszcze  strefie omówień. Planuje jedynie upiec z dziewczynami ciasta w kształcie kurki i zająca, by później moje panny mogły je zdobić. Ja zrobię babkę gotowaną na parze i tyle światecznego pichcenia.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz