notka

ZDJĘCIA NA TYM BLOGU OBJĘTE SĄ PRAWEM AUTORSKIM I ZABRANIA SIĘ ICH KOPIOWANIA ORAZ PUBLIKOWANIA BEZ WIEDZY AUTORA POD GROŹBĄ KARY

:)

Witam wszystkich stałych i nowych czytelników :)

Amelka

Kasia

środa, 17 kwietnia 2013

Sezon rowerowy uważam za otwarty

Piękna wiosna zawitała do nas w końcu. Rower i hulajnoga wyciągnięte. Dziewczyny od wczoraj szaleją. Myślałam, że Kasię w tym roku będzie ciągnęło do rowery, że będą kłótnie o jazdę na nim. Kasia zapytana, czy chciałaby pojeździć na rowwrku odpowiedziała : "Przecież mam hulajnogę".
***
Amelka w niedzielę straciła drugi ząbek. W tych przygotowaniach urodzinowych, wyleciało mi to z głowy. Teraz wygląda na szczerbalka. Foto mojego misiaczka  niedługo.

5 komentarzy:

  1. U nas obowiązkowo hulajnoga poszła w ruch....Jeszcze rower trzeba odkurzyć. Nareszcie!!

    OdpowiedzUsuń
  2. A moja Nadia uparła sie na rowerek dla małych dzieci i na inny nie chce, a naprawdę jest za duża do niego :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak sobie te nasze dzieciątka wbiją do głowy, to nie ma mocnych

      Usuń
  3. Mój Mały też ma hulajnogę, ale doczekać się nie może roweru, jaki dostanie na urodziny :)

    OdpowiedzUsuń