notka

ZDJĘCIA NA TYM BLOGU OBJĘTE SĄ PRAWEM AUTORSKIM I ZABRANIA SIĘ ICH KOPIOWANIA ORAZ PUBLIKOWANIA BEZ WIEDZY AUTORA POD GROŹBĄ KARY

:)

Witam wszystkich stałych i nowych czytelników :)

Amelka

Kasia

środa, 13 listopada 2013

Koontz Dean


Przepowiednia - Dean Koontz

Przez przypadek w bibliotece trafiłam na książkę Koonza. Książka wciągnęła mnie i zaczęłam szukać innych jego powieści. Okazało się, że sporo napisał. Zaopatrzyłam się w audio booki- bo na czytanie mam mało czasu. Kazda następna powieść jest lepsza od poprzedniej. Polecam dla wielbicieli thrillerów.


Obecnie czytam /właściwie słucham tę

Życie za życie. W ponurą burzową noc Rudy Tock czeka na przyjście na świat swojego pierworodnego syna. W tym samym czasie na oddziale intensywnej terapii umiera jego ojciec. Przed śmiercią staruszek wypowiada niezwykłą przepowiednię – chłopcu, który wkrótce się urodzi, przydarzy się w życiu pięć strasznych dni, których daty każe zapisać. Wkrótce na świat przychodzi mały Jimmy Tock. Okazuje się, że stary człowiek przewidział także dokładny czas jego urodzin, wzrost oraz wagę. Niespodziewanie dziwna przepowiednia nabiera cech realności.... Dwadzieścia lat później rodzina Tocków w napięciu oczekuje nadejścia pierwszego z feralnych dni. Jakim koszmarem będzie musiała stawić czoła? 
zdjęcie i opis:  http://lubimyczytac.pl/ksiazka/29281/przepowiednia



Już czytałam:

Mąż - Dean Koontz




Odd Thomas - Dean Koontz




Braciszek Odd - Dean Koontz


wszystkie zdjęcia ze strony  http://lubimyczytac.pl

2 komentarze: