notka

ZDJĘCIA NA TYM BLOGU OBJĘTE SĄ PRAWEM AUTORSKIM I ZABRANIA SIĘ ICH KOPIOWANIA ORAZ PUBLIKOWANIA BEZ WIEDZY AUTORA POD GROŹBĄ KARY

:)

Witam wszystkich stałych i nowych czytelników :)

Amelka

Kasia

niedziela, 6 kwietnia 2014

Ewa Chodakowska total fitness-model look

Miałam dużo wczesniej napisac o płycie, ale jakoś siły mi brak.
Jest to chyba najlżejszy trening ze wszystkich.
Na trening składa się pięć setów. Po między nimi minutowe przerwy,
Każdy set to 2-3 ćwiczenia powtarzane 3 razy. 
W dwóch pierwszych  setach ćwiczenia wykonywane są z ciężarkami. Są to ćwiczenia kształtujące ramiona. 3 i 4 set to ćwiczenia kształtujące mieśnie brzucha. Oststni set ma za zadanie  "spalenie boczków".
Jak sama autorka wspomina, ten trening, ma za zadanie poprawić naszą postawę. Moze być wykonywany naprzemiennie z cięższymi treningami. Ja własnie tak robię. Właśnie mam miesiąć z Ewą i po cięższym treningu sięgam własnie po ten.
Ewa wspomina w czasie ćwiczeń, że można również opuścić minutową przerwę między setami.




3 komentarze:

  1. ja jestem anty fitnes, wiec mnie nie rpzekonasz...

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam mieszane uczucia, co do treningow z Ewa :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też miałam, po wielu wypowiedziach. Porównałem jej treningi z treningami innych trenerów i wierzcie mi, ćwiczenia Ewy nie należą do najtrudniejszych

      Usuń