notka

ZDJĘCIA NA TYM BLOGU OBJĘTE SĄ PRAWEM AUTORSKIM I ZABRANIA SIĘ ICH KOPIOWANIA ORAZ PUBLIKOWANIA BEZ WIEDZY AUTORA POD GROŹBĄ KARY

:)

Witam wszystkich stałych i nowych czytelników :)

Amelka

Kasia

niedziela, 19 czerwca 2011

Początek

Z zapisaniem życia mojej rodzinki zamierzałam się od jakiegoś czasu. W końcu dojrzałam do tej decyzji i oto jestem. Mam nadzieję, że będę  w miarę systematyczna. Moje dzieci ostatnio nie pozostawiają mi wiele czasu dla siebie.
Jestem szczęśliwa mamą dwóch córeczek i żona swojego męża. Raz jest lepiej innego dnia gorzej. Życie tak szybko biegnie, że pragnę uwiecznić tutaj jego część, aby można bylo do niego czasami powracać.
W miarę pisania wzogacę szatę graficzną i postaram się zamieścić zdjęcia upamiętniające ważne miejsca, chwile i wydarzenia.
Pragnę, aby ten zapis stał sie kroniką mojej rodziny, która z czasem będzie kontynuowana przez następne pokolenie.

Dzisiejszy dzień był bardzo udany. Spędziliśmy go na działce. Ostatnio spędzamy tam każdy wolny dzień wekeendu. Chwaściory rosną w takim tempie, że nie nadążam sie ich pozbywać. Dzieciaki chcą się bawić, nie można więc pozostawić ich samym sobie. Pogoda byla dosyć ładna, więc spędziliśmy dzień na zabawach, a ja chociaż nie lubię pracy w niedzielę, odrobinę popieliłam. Do domu wróciliśmy wykończeni, jak to bywa po dniu spędzonym na działce. Jedynym problemem było uspanie dzieci. Teraz, kiedy dni są dlugie, straszne są z tym problemy.

1 komentarz:

  1. Powodzenia w pisaniu. Zycze wielu ciekawych pomyslow na posty. I dodaje do linkow. Bede tutaj bardzo czestym gosciem.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń