notka

ZDJĘCIA NA TYM BLOGU OBJĘTE SĄ PRAWEM AUTORSKIM I ZABRANIA SIĘ ICH KOPIOWANIA ORAZ PUBLIKOWANIA BEZ WIEDZY AUTORA POD GROŹBĄ KARY

:)

Witam wszystkich stałych i nowych czytelników :)

Amelka

Kasia

czwartek, 11 sierpnia 2011

"Mamo chcę sukienkę"

Tak właśnie powiedziała Amelka, kiedy pytałam ją, jakie chce dzisiaj spodnie. Tym mnie zaskoczyła. zawsze kiedy proonuje sukienk marudzi. Przyzwyczaiłam ja do spodni, ponieważ długo raczkowała i szkoda mi było jej kolanek. Zawsze to w spodniach wygodniej jej było zasuwać na nóżkach- wg mnie.
 Kaśka ma tyle sukienek, że częściej jej je ubieram. Tu środek lata, a ja pod sukienkę zakladam jej normalne bawełniane rajstopki, bo na te z laikrą wg mnie troszkę za zimno.
A co u mnie? Mniej mnie boli. Mam nadzieję, że to naciągnięte mięśnie a nie nerki, bo boli w ich okolicach. roboty mnóstwo. Jabłka, pomidory i buraczki już w słoikach. Czeka na mnie jeszcze wielka sterta prasowania. Zrobilam mały porządek w szafkach dziewczyn, poodkładałam za małe ubranka. Zrobilo sie więc troszkę luźniej.
Moja mała dama

Ulubiona zabawa na mamie

To my



4 komentarze:

  1. ah te sukieneczki i dziewczynki :) Uroczo wygladacie :)

    A tak mi sie przypomnialo jak ja z mama sloiki w Pl robilam i wiem ilez to roboty przy nich ... ale pozniej jak cudownie smakuje :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ha ! Widzisz Mama, jak Cie corcia zaskoczyla ;) Miala ochote na sukienke ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Asia: Normalnie mnie zatktało
    Lesli: Zgadza sie smakuje później super

    OdpowiedzUsuń
  4. No rośnie wkońcu mała kobietka więc i sukienki idą w ruch :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń