notka

ZDJĘCIA NA TYM BLOGU OBJĘTE SĄ PRAWEM AUTORSKIM I ZABRANIA SIĘ ICH KOPIOWANIA ORAZ PUBLIKOWANIA BEZ WIEDZY AUTORA POD GROŹBĄ KARY

:)

Witam wszystkich stałych i nowych czytelników :)

Amelka

Kasia

piątek, 12 sierpnia 2011

Pa, pa cycuś

W końcu mogę powiedzieć, że Kasieńka przeszła całkowicie na butelkę. Dwa misiące zeszło nam na odstawieniu cyca. Najdłużej domagała się go w nocy. Kiedy się budziła głosno popłakiwała, a jak dostawała butelkę darła sę w niebogłosy. Juz od trzech dni żyje bez cycka i nie dobiera mi się do niego. Ja z lenistwa w nocy dawaam jej zazwyczaj lewą pierś i czuję że jest w niej jeszcze mleczko. Pewnie będę musiała jeszcze troszke pościągać.
Trudne były początki karmienia, bo musiaam dopajać mieszanką. W dodatku brodawki strasznie mnie bolaly. Myslałam, że przy drugim dziecku będzie lepiej, a tu guzik. Wiele razy myślałam o przejściu na butelkę. W sumie ucieszyam się z tego dopajania mlekiem, bo myślałam, że nie będzie probleumu z przestawieniem na butelkę- bo z Amecią były problemy. Niestety, jak już cyc wystarczał to ani chciała dotknąć butelki. Tak nam zleciało prawie 14 miesięcy karmienia. Z Amelką było 13 mesięcy.
 Ale powiedzcie dziewczyny ile można!? Założyłam, że będę karmić 6 miesięcy, ale wyszło inaczej. Nie przejmowałam się  za bardzo tym odstawianiem, z tego względu, że nie wracałm do pracy.
Nie wiem czy to zasługa naturalnego karmienia, ale dziewczyny nie chorują poważnie. Od czasu do czasu łapią przeziębienie. Nie jest chyba tak do końca prawdą, że dzieci karmione piersią nie chorują. Szwagierka swoją dwójkę karmiła dosyć długo, a ciągle po lekarzach biega. Tak samo z koleżanką. Pierwszego synka karmiła przeszlo dwa lata, a ten ciagle choruje, prawdopodobnie jest alergikiem. Drugiego karmiła 1,5 roku i też często choruje. A jakie Wy macie doświadczenia z karmieniem?
Czas na soczek

Pa pa

6 komentarzy:

  1. nie znam sie na tym choc mam 2 jeczke smerfikow niestety ani jednego nie mialam przyjemnosci karmic ;/ moj 3,5 latek ur sie w 34 tyg przez cc i moj 2 latek tez w 34 tyg sie urodzil przez cc i z kazdym jednym po 2 tyg lezalam w szpitalu z ledwoscia wychodzilamz tego calo ... i niestety nie posiadalam mleka nawet przy sciaganiu maszyna lektryczna ktora mi maz zakupil ale przez caly dzien pol butli wyszlo i wsio ;/ takze na mleko w proszku nie chcialam ich dawac bo dla mnie to chemia na krowim mleku ich wychowalam co spotykalam sie z opinami ze takei dziecko nie powinno krowiego mleka pic dla mnie jednak i mego meza wydaje sie najzdrowsze i ma wiecej witamin anizeli te w proszku sztuczne ... i chlpaki sdrowi nigdy nam powaznie nie chorowali ....

    OdpowiedzUsuń
  2. No to faktycznie wiele przeszlaś. Ja moje dziewczyny talże obie rodziłam przez cc, ale o czasie. Mleko na szczęście miałam. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Buuuu :(((( Taki dlugasny komentarz napisalam i mi wcielo :( No to jeszcze raz ;) Ja karmilam Dusie do 11 miesiaca piersia i mlekiem mod, w domku byl cyc, a na dworze czy jak wyjezdzalam gdzies butelka. Nie odciagalam pokarmu, bo za bardzo sie przy tym meczylam :( Kupowalismy najpierw Bebilon, a po roku Bebiko i tak do 3 roku zycia, zamiennie z krowim ;) Moim zdaniem i tak dlugo karmilas, wiele Mam w ogole nie zamierza karmic, bo to ich ogranicza ... Mnie karmienie piersia tez nieraz wykanczalo, ale tych chwil nie oddam ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja dopiero dwa tygodnie temu urodzilam ale napewno czytalas jakie ja mialam problemy od poczatku z karmieniem ja karmilam tylko tydzien z piersia i to na dodatek bolesnie, sutki zakrwawione, wogule masakra teraz calkowicie karmie go Flaszka chociasz jest mi przykro bo bardzo chcialam mu dac cyca.
    Ale moje mleko jest nie zywne dla niego i niestety tez sie tym nie naje to co mam w piersiach jest nic sciagam dzienie z dwoch cycow tylko 60 ml.
    co to jest??? nic! co do chorowania dzieci moja mama karmila na 4 dzieci piersia i ze wszystkimi ciagle latala do lekarza bo zawsze chorowalismy moj brat ma 5 jest najmlodszy od wszystkich i tez bardzo chouje.
    wiec mysle ze co do tego ze karmiace dzieci sa zdrowsi jest nie prawda.
    Gratuluje sukcesu i pozdrawiam :D

    OdpowiedzUsuń
  5. piękny bobas:D jeśli lubisz przeglądać modowe blogi zapraszam do mnie;) zachęcam do obserwacji;*

    OdpowiedzUsuń