notka

ZDJĘCIA NA TYM BLOGU OBJĘTE SĄ PRAWEM AUTORSKIM I ZABRANIA SIĘ ICH KOPIOWANIA ORAZ PUBLIKOWANIA BEZ WIEDZY AUTORA POD GROŹBĄ KARY

:)

Witam wszystkich stałych i nowych czytelników :)

Amelka

Kasia

sobota, 24 września 2011

Cały tydzień

Drogie koleżanki, mam nadzieję,że żadnej nie urażę swoją rzadszą obecnością w sieci. Staram sie nadrabiać zaległości i coś Wam skrobnąć. Nie wiem jak to się dzieje, ale coraz mniej mam czasu. Moja Kaśka jak widzi mnie przy laptopie, to zachowuje się jak wściekła. Wszystkie guziczki są świetne do naciskania.

Miała w rączce kredę do tablicy, którą wysmarowała całą ściane

poniedziałek, wtorek
Jako że każdą sobotę lub niedziele jesteśmy na działce, zawsze jakies skarby na przetwory przywożę.
Tym razem była aronia. Było jej przeszło 5 kg a krzew jeszcze nie dokońca oberwany.
Zrobiłam nalewkę, sok i dżem a raczej coś w rodzaju musu- bo bez skórek i pestek. Sporo pracy mi to zajęło. Najpierw trzeba było owoce obrać/ rosną w koszyczkach jak jarzębina/, później przerobić i zakonserwować. Moje szczęście chciało mi przywieść jeszcze sliwki i jabłka, ale powiedziałam - dosyć. Nie mam już sił, chęci, słoików i miejsca na półkach w piwnicy. Czekają mnie jeszcze moje końce buraczków.

środa
W końcu wybrałam sie do miejsca pracy.
Pojechałyśmy z Kasieńką autobusem- jej pierwsza jazda. Podróż trwa 40 min więc wyprawa była.
Celowo pojechałam w środę, bo ryneczkek mają tam w ten dzień. Małe zakupy zrobiłam, nie mogłam się powstrzymać przed tymi ślicznościami. Porozmawiałam z wice dyrektorką, troszkę poplotkowałam z koleżankami, odebrałam moją książęczkę zdrowia- do uzupełnienia, kwit do profilaktyka mam, więc teraz czekają mnie badania, wizyta u laryngologa i profilaktyka.

Czyż mozna było się oprzeć?

Kurteczka bedzie na wiosnę, troszke za długa w rękawach

Dla mnie cichobiegi- takie na co dzień

czwartek
Obchodzilismy naszą czwartą rocznice slubu. Zrobiłam dla nas pizzę bezglutenową- wyszła super. Oczywiście Kasik przeszkadzał jak mógł. popijalismy ja winkiem. Taka mała uroczystość w domku. Może za rok razem sie gdzieś wybierzemy. Ogranicza nas jednak dieta bezglutenowa mojej drugiej połówki, ale zobaczymy.


dzisiaj
Własnie przed chwilką przyszła do mnie Amelka, mówiąć że przyśnił się jej krokodyl, który chciał ją zjeść. Mówila sensownie i bez płaczu.  Skąd tem krokodyl? ogląda czasami małe zoo lucy, tam występuje krokodyl, może to onim śnila?

Od wtorku Amelcia zostaje w przedszkolu do 14.00. Po obiadku o 12.00 mają leżakowanie od 12.30 do 14.00-14.20. Zostawiam ja dłużej, bo powoli musi sie przyzwyczajać do dłuższego pobytu. Kiedy wrócę do pracy będzie musiała zostawać do 15.30. Zobaczymy jak będzie. Tmczasem stwierdziłam, że sen jej się przyda. Teraz zasypia po 20.00. Bałam się, że przez to spanie w przedszkolu nie będzie mogła zasnąć. Mialam rację, że przyda jej się sen w dzień- w domu by nie zasnęła.
Codziennie po wstaniu, płacze,żę musi iść do przedszkola. Kiedy jednak idzie jest spokojna i nie płacze. Coraz lepiej je, co mnie cieszy.
Dziewczyny dostały od babci po komplecie bielizny

Na allegro kupiłam kamizelke. Polar miał być biały. Wierzcie czy nie- nigdzie nie maja białych więc kupiłam jasny-kolor nirokreślony, wpada w zieleń

4 komentarze:

  1. Moj 2 latek tez taki jest jak widzi mnie przy kapie...

    Zas prawie ze 4 latek to wola nas ze dinozaur jest za oknem i sie boi spac :P

    Heheh co te dzieci nie wymysla :)

    Pizza mmm smakowicie wyglada z jezorem na brodze siedze hehehe zycze dalszych owocnych latek pelnych milosci :P

    Ciuszki swietne

    Buziole kochana

    OdpowiedzUsuń
  2. Hihi nie ma to jak tworzenie dzieł sztuki na ścianie :D Fajne ciuszki kupiłaś :) No i ta pizza wygląda pysznie!

    OdpowiedzUsuń
  3. Matko jedyna jestem przez Ciebie glodna ;D Daj mi kawalek tej pizzy, bedzie mi sie po nocach snila ;D mniam mniam ;D Ubranka przesliczne, ja bym sie nie umiala oprzec ;) i podziwiam za checi do przetworstwa ;D

    OdpowiedzUsuń
  4. Pizza to już tylko wspomnienia. Wlasnie zabraklo mi już cierpliwości ichęci do zapasów zimowych. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń