notka

ZDJĘCIA NA TYM BLOGU OBJĘTE SĄ PRAWEM AUTORSKIM I ZABRANIA SIĘ ICH KOPIOWANIA ORAZ PUBLIKOWANIA BEZ WIEDZY AUTORA POD GROŹBĄ KARY

:)

Witam wszystkich stałych i nowych czytelników :)

Amelka

Kasia

środa, 28 września 2011

Stoi

W końcu moje młodsze dziecię stoi samodzielnie i bez podpórek. Chodzić sama jeszcze się boi. Ma jednak coraz wiecej sił do chodzenia- kiedy trzyma się ją za dwie rączki.
Dzisiaj pokazała focha. Kiedy Amelka wyszła na dwór Kasia stała u drzwi i się wydzierała. Miałam ją własnie ubierać i też z nią wyjść- zmusiła mnie do szybszego tempa.
Dziewczynki zakatarzone. Amelka kaszle, więc nie puszczam jej do przedszkola. Zobaczymy jaka będzie dzisiejsza noc i zdecyduję co zrobimy jutro. Kasia zakatarzona. Żadne witaminki i woda morska efektów nie daje. Inhalować mi się panny nie dają. Kaśka aż harczy kiedy śpi- prawie jak chrapanie. U lekarza byłyśmy. Lekarka powiedziala, że dziewczyny załapały infekcje wirusowe. Teraz tylko czekamy na efekty. Amelka na syropach, Kaśka na witamince C.
Miałam iść jutro do fryzjera. Amelka miała być w przedszkolu, Kasia u mojej siostry. Pewnie znowu nic z tego. Włosy mam już za połowę pleców i tylko mnie denerwują. Gdyby było ich więcej, to pewnie by się jakoś dało wytrzymać a tak? Wypadują mi niesamowicie po porodzie i pewnie w końcu z paroma tylko zostanę.
Testuję sobie różne herbatki. Uwielbiam zaraz po wstaniu pić zieloną. Dzisiaj kupiłam sobie mieszankę zielonej z białą aromatyzowana aloe werą. Super smak. Jeśli lubicie zielone picie, też Wam zasmakuje.
Dzisiaj bez zdjęć, bo żadnych ciekawych nie pstrykałam.

5 komentarzy:

  1. Gratulacje dla Kasieńki :) Dzielna dziewczynka :)
    Ja uwielbiam herbatę zieloną z opuncją figową- POLECAM!!! Zdrówka!

    OdpowiedzUsuń
  2. Tę herbatke też lubię. Fajna jest także mieszanka zielonej herbaty z pu-ehr z dodatkiem pigwy i trawy cytrynowej

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak juz stoi to zacznie chodzic niebawem dzielna lalunia! Moic hlopcy zaczeli chodzic w wieku 15 miesiecy pozno ....

    Niech dzieciaczki zdrowieja szybciusko biedactwa!

    A co do wlosow to mi po ciazach tez zaczely wypadac ..... ;/ ehhh ;P

    Ja juz fryzjera odpalilam 2 tyg temu ale cos mi sie chce zmienic we wlosach onnego bo np maz lubi dlugie wiec tylko je cieniuje a ja wole takie do ramion ehhh chyba muz robie niespoidzianke i sie opitole hahaha :P

    A co do herbatki to ja smakoszem jestem i napewno wyprobuje jak ja u nas znajde :P

    Buziolek slonce

    OdpowiedzUsuń
  4. och te paskudne chorobska :/ Nam Dusia zalapala zapalenie krtani :( Zdrowka zycze Dziewczynkom, u nas na katar pomogl Nasivin ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Asia MK Właśnie lekarka nam go zapisała i juz widać postepy

    OdpowiedzUsuń