notka

ZDJĘCIA NA TYM BLOGU OBJĘTE SĄ PRAWEM AUTORSKIM I ZABRANIA SIĘ ICH KOPIOWANIA ORAZ PUBLIKOWANIA BEZ WIEDZY AUTORA POD GROŹBĄ KARY

:)

Witam wszystkich stałych i nowych czytelników :)

Amelka

Kasia

środa, 9 listopada 2011

Prezenty

Wiem, wiem, do świąt prawie dwa miesiące a ja tu o prezentach. Ja jednak co roku kupuję prezenty szybciej, bo z powodów czasowych i finansowych nie wyrobiłabym się w grudniu.
W naszej rodzinie umówiliśmy się, że prezenty kupujemy tylko dzieciom. Niby tylko dzieciom, ale trochę ich razem jest.
Ja z siostrami od dwóch lat składamy się i robimy dzieciom prezenty wspólne. Tzn. ja ze starszą siostrą kupujemy prezenty dzieciom młodszej i itd. Składamy się symbolicznie po 50 zł i kombinujemy co można za to kupić- lub rodzice dokładają do wymarzonego prezentu. Muszę przyznać, że najgorzej jest wymyślić prezent dla dzieci młodszej siostry.  Ona nigdy nie umie podpowiedzieć, a dzieciaki wymyślają niestworzone rzeczy/dosłownie/. Jeden dostanie skoczek pogo a drugi zestaw lego- jakiegoś robota.
Ja byłam mało oryginalna i papugowałam prezent za starszą siostrą klocki duplo- szpital. To będzie wspólny prezent dla obu dziewczynek od obu sióstr i my jeszcze dołożymy.
Co do rodziny ze strony męża też już prawie zakup zrobiony. Dla siostrzeńca gra „Operacja”, a dla siostrzenicy gra ”Elefun”. Zostaje tylko bratanica- z tą też jest zawsze kłopot. Córcie najprawdopodobniej dostaną: Helikopter ratunkowy- duplo, Grający autobus, grający odkurzacz lub kosiarkę , grę „Roztańczona stonoga” i klocki Simby- z „Hello Kity”. Na prezenty z „tej strony” trzeba wydać więcej, ale co zrobić jak taki zwyczaj mają.
Pójdzie kupa kasy na prezenty, a co tu jeszcze o zakupach świątecznych wspominać. Tak więc  nie za wcześnie za zakupy się zabieram.
Jak widzicie  trzeba było pogłówkować jakie prezenty wybrać dla swoich dzieci, bo im jeszcze trudno z wyborem- co reklama to zachcianka.
Przez to całe wymyślanie pomysłów zabrakło od rodziców dla dzieci. Co roku prezenty od nas dostają na Trzech Króli. Dlaczego tak późno? Dawkujemy im radość. Podczas świat mają tyle zabawek, że nie wiedzą za co chwycić- to raczej średnio dobrze. Przynajmniej ja tak uważam. Kiedy będą starsze, wszystkie prezenty dostaną w okresie świąt. Najprawdopodobniej będzie to dla Amelki- laptop edukacyjny- żaden firmowy, a dla Kasi sanki.
W tym roku ja z mężem- za moją namową zrobimy sobie wspólny prezent. Nic romantycznego ani wymyślnego. Ma to być odkurzacz z funkcją prania. Nie mogę zabrać się za poszukiwania, więc nie wiem czy na święta zdążymy. Może Wy macie taki odkurzacz, który się świetnie sprawdza, Byłabym wdzięczna za podpowiedzi i opinie. Zdaję sobie sprawę, że takie odkurzacze nie piorą idealnie a dobrze odświeżają dywan. Zawsze to jednak dobrze częściej go odkurzyć na mokro. Ręcznie naprawdę znaleźć mi czas tak, by dzieci nie biegały po mokrym.





12 komentarzy:

  1. No powiem Ci Elu, ze do Swiat to juz tylko 1,5 miesiaca i wlasnie dobry czas jest by cos juz kupowac. Inaczej wszystkie koszta zostana na krotki czas, a ja sobie rozplanowalam i dla dzieci czesciowo juz kupilam, reszte za jakies 2 tyg. dokupie. W miedzy czasie na Mikolajki cos drobnego i prezencik dla meza upatrze.

    Fajny masz pomysl z LEGO. A zestaw HELLO KITTY jest superowy.

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne pomysły prezentowe :) Ten różowy zestaw z Hello Kitty jest super i jeszcze ten odkurzacz :D

    OdpowiedzUsuń
  3. cale szczescie ze my swiat nie obchodzimy hehe e "Jestesmy wierzacy" tak na marginesie :P nie mamy problemow z tym hi hi hi ale prezety super sprawa napewno kazdy bedzie zadowolony bo naprawde bedzie z czego sie cieszyc :P

    Z odkurzaczem niestety nie pomoge bo nie mam dywanow wiec odkurzacza tez .... Moze poszukaj w necie cos na ten temat??

    BUZIOLEK

    OdpowiedzUsuń
  4. jejku, ja też zawsze kupowałam wcześniej i dopiero Ty mi uświadomiłaś, że trzeba coś wybrać...
    odkurzac z funcja prania to moje marzenie:)niestety niespełnione.

    OdpowiedzUsuń
  5. Dobrze, że prezenty masz już za sobą bo unikniesz szału przedświątecznego. a co do odkurzacza my mamy rainbowa (chyba tak to się piszę) z funkcją prania tylko takiego starszego i powiem Ci, że super jestem z niego zadowolona. Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Spedziłam dzisiaj sporo czasu w sieci, szukając inf o odkurzaczach,jeszcze a nic sie nie zdecydowalismy. Zgadza się Paula, cały szał nas ominie- na szczęście

    OdpowiedzUsuń
  7. Pamietam, ze u nas w domu prezenty to zawsze byly tylko raz do roku - na BN i tez nie takie wyszukane, wymarzone, skromne, bo rodzicow nie bylo stac na niewiadomo co ... A potem w ogole juz nie bylo prezentow, ale zawsze sobie powtarzalam, ze w ciagu roku mama duzo nam kupuje potrzebnych rzeczy ... dlatego tez, chcialabym zeby Dusia zawsze dostawala upominki na urodziny, zajaczka, Mikolajki i BN. W tym roku postanowilam, ze zlozymy sie z rodzinka na jakis prezent dla Malej, tylko wlasnie nie wiem co jej kupic - moze laptop edukacyjny ? ;D

    OdpowiedzUsuń
  8. Wiadomość jest wysłana w celach informacyjnych, jeżeli uznasz ja za spam - usuń.

    Jest prowadzony konkurs, który daje możliwość wygrania 500 zł dla Twojej pociechy! Wystarczy, że na swojej stronie napiszesz tematyczną notkę. Więcej na: http://akuku-akuku.blogspot.com/2011/09/konkurs.html

    Zespół Akuku.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja tez musze zaczac cos kupowac bo zostane z reka w nocniku hehe. U nas tak wogole nie obchodzi sie gwiazdki u nas wszystkie prezenty daje sie na 3 kroli, dlaczego nie wiem. Ja w tym roku chce mlodej kupic tablice do malowania, jeszcze takiej fajniej nie widzialam ale bede sie juz rozgladac.

    OdpowiedzUsuń
  10. Wiesz Asiu my tez rozgladamy sie za laptopami edukacyjnymi. Wypatrzyłam juz 2 modele z e-edu z klawiszami lub z myszką miki

    OdpowiedzUsuń
  11. U Nas jest mało dzieci. Praktycznie mamy do obkupienia tylko naszą Zuzię, moją siostrę i córkę mojej kuzynki. Niby tylko trójka dzieci a i tak zawsze te pieniądze trzeba wydać, a nie ukrywajmy, ale zabawki z roku na rok co raz droższe :(
    My jeszcze nie mamy nic kupione i pewnie zabierzemy się za to dopiero tydzień przez Wigilią...jak co roku.

    OdpowiedzUsuń