notka

ZDJĘCIA NA TYM BLOGU OBJĘTE SĄ PRAWEM AUTORSKIM I ZABRANIA SIĘ ICH KOPIOWANIA ORAZ PUBLIKOWANIA BEZ WIEDZY AUTORA POD GROŹBĄ KARY

:)

Witam wszystkich stałych i nowych czytelników :)

Amelka

Kasia

poniedziałek, 20 lutego 2012

Hit ostatnich dni

Moje najmłodsze dziecię ma swój przebój. Zafascynowane jest piosenką i teledyskiem zielonego, gumowego misia. Mogłaby oglądać go na okrągło. Pamiętam, że Amelka bardzo lubiła jego piosenkę: Jak ja lubię smoczek. K. natomiast szaleje i ciągle powtarza" gumi, gumi. Jak tylko się włączy telewizor, przynosi pilota i prosi gumi gumi- wie, że trzeba przełączyć pilotem kanał, aby włączyć ulubionego miśka.
Cóż on w sobie ma takiego?





6 komentarzy:

  1. o tego nie znamy:)

    pozdrawiam:*

    przyszywana

    OdpowiedzUsuń
  2. Moje dzieci to kochaja piosenki zielonego misia!

    OdpowiedzUsuń
  3. Moja miałam manię na niego jakiś rok temu :) Mogła go oglądać w kółko, ale tylko i wyłącznie polską wersję "Gummy Bear - Gumi Miś".

    OdpowiedzUsuń
  4. heheh fajne musze swoim puscic jak sie obudz ai zdam relacje czy im do gutu podpadlo :*

    OdpowiedzUsuń
  5. a ja tego nie znam :) a raczej nie znałam hihihi :D

    OdpowiedzUsuń