notka

ZDJĘCIA NA TYM BLOGU OBJĘTE SĄ PRAWEM AUTORSKIM I ZABRANIA SIĘ ICH KOPIOWANIA ORAZ PUBLIKOWANIA BEZ WIEDZY AUTORA POD GROŹBĄ KARY

:)

Witam wszystkich stałych i nowych czytelników :)

Amelka

Kasia

sobota, 18 lutego 2012

Takie tam

Dzisiaj leniwie. Za oknami plucha, wiec sama wybrałam się na zakupy. W końcu kupiłam moja ulubioną kawę. Można ją dostać u nas na rynku, na stoisku z niemieckimi produktami. Kupiłam sobie jeszcze książki z łamigłówkami i szlaczkami- do pracy na zajęcia dodatkowe. Poza tym u nas szaleńcze zabawy w super cyfry i ulubiona zabawa dziewczyn-szukany. 
***
Dzisiaj mało wysiłku włożyłam w przygotowanie obiadu- kurczak w przyprawach do piekarnika i gotowe.
Do kawusi jabłecznik na cieście półfrancuskim z kokosem-oczywiście. Życzę miłego końca dnia i słonecznej niedzieli.





Znaleźć tu można szlaczki na wiele tematów



8 komentarzy:

  1. Też lubię proste i szybkie obiady, nie lubię stać przy garach, choć niekiedy robię wyjątki :) Ale to mąż musi być w domu, bo z dwójką brzdąców nie ogarniam.

    OdpowiedzUsuń
  2. A ja nie umiem gotować... Nawet ziemniaków jeszcze nigdy nie ugotowałam :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. szkoda, bo gotowanie to piekna sprawa:)

      Usuń
    2. To co Ty gotujesz synkowi na obiad, czy kolację Mamo Ka?

      Usuń
  3. Uwielbiam jabłeczniki :)) A ten kokos to posypujesz wiórkami tylko czy może z pianą białek robisz czy jak ?

    OdpowiedzUsuń
  4. Kokos dosypuję do ubitej z cukrem piany

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja tam lubie gotowac i powiem te proste zwyczajne danai sa najsmaczniejsze :)

    Jablecznik lubiemmmmm az mi smaka narobilas Osz TY! :P

    OdpowiedzUsuń
  6. Kochana weekend był to i leniwie :) Piękne masz te dziewczyny :)

    OdpowiedzUsuń