notka

ZDJĘCIA NA TYM BLOGU OBJĘTE SĄ PRAWEM AUTORSKIM I ZABRANIA SIĘ ICH KOPIOWANIA ORAZ PUBLIKOWANIA BEZ WIEDZY AUTORA POD GROŹBĄ KARY

:)

Witam wszystkich stałych i nowych czytelników :)

Amelka

Kasia

wtorek, 6 marca 2012

:(

U nadal chorobowo ciąg dalszy. Dziewczyny kaszlą i maja chrypkę. Amelka uziemiona  w domu. Musi dojść do siebie zanim pójdzie do przedszkola.


***
Intensywnie używałam podkładu i czas zamówić nowy. Ten który używam sprawdza się. Lepiej kryjącego chyba nie dostanę. Jutro zamawiam oto takie kosmetyki:

Sprawdzony

Zamierzam wypróbować


10 komentarzy:

  1. Biedactwo niech wraca do zdrowka ...

    A na podkladach sie nie znam bo nie uzywam ;) Buzka dla was:P

    OdpowiedzUsuń
  2. A ja mogę Ci polecić podkład Wake me up z Rimmela :) jest super i dobrze kryje :)
    Dużo zdrówka dla dziewczynek!

    OdpowiedzUsuń
  3. oj :( Dużo zdrówka :* Ja używam http://www.stylistka.pl/kosmetyki/bourjois/healthy-mix-podklad/ uwielbiam go. A bardziej kryjący jest revlon (czy jakoś tak) w szklanej butelce

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ostatnio próbowałam revlon- nawet niezły, wole jednak color adapt

      Usuń
  4. Duzo zdrowka, juz myslalam, ze u was choroby nie buszuja.

    OdpowiedzUsuń
  5. biedactwa, zdrowia dla dziewczynek

    OdpowiedzUsuń
  6. A jak się sprawdza ten Max Factor? Dobry? Ja używałam ostatnio z La roche i bardzo sobie chwalę, a teraz też chcę czegoś innego, ale jeszcze nie wiem co...

    OdpowiedzUsuń
  7. moim zdaniem super i chociaż nie kryje za mocno/uzywam korektora/ to na razie nie zmieniam

    OdpowiedzUsuń