notka

ZDJĘCIA NA TYM BLOGU OBJĘTE SĄ PRAWEM AUTORSKIM I ZABRANIA SIĘ ICH KOPIOWANIA ORAZ PUBLIKOWANIA BEZ WIEDZY AUTORA POD GROŹBĄ KARY

:)

Witam wszystkich stałych i nowych czytelników :)

Amelka

Kasia

piątek, 25 maja 2012

Jeszcze dycham

Jak dotąd miałam najdłuższą przerwę w pisaniu i czytaniu. Zrobiłam zakaz komputera- a raczej internetu, bo bez tego w życiu nic bym nie zrobiła. Napisanie 23 ocen na świadectwo zajęło mi 6 dni- a raczej wieczorów. Dylematów sporo. Kogo wyróżnić /wzorowy uczeń/, czy wystawić ocenę negatywną /pozostawienie rok w tej samej klasie/ i  takie tam inne rozterki zajęły też sporo czasu.
Żyjemy sobie spokojnie, słoneczne weekendy siedzimy na działce i się byczymy /ja pielę, sadzę i pielę/.
dzisiaj miałam dzień wolny /wzięłam opiekę/, bo uczestniczyłam w Dniu Matki w przedszkolu. Dostałam śliczną laurkę i gliniany wazonik/ fotki w najbliższym czasie.
Miałam pisać dzisiaj więcej, ale Amelka stoi nade mną i czeka abyśmy poszły na dwór. Jeśli nie zasnę /ostatnio odsypiam zarwane noce/ wpadnę do Was i pokomentuję.

7 komentarzy:

  1. Ja dostałam papierowego kwiatka :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. ale podstawówkę? czy gimnazjum....
      bo zastanawia mnie to, że są takie dzieci które mogę oblać i to już w takim wieku? W pierwszej klasie? yy?

      Usuń
  3. Też jestem ciekawa jakich klas uczysz :)
    Masz zajęcie ostatnio, ale już niedługo wakacje i odpoczniesz :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja zawsze miałam wyróżnienie w kl. od1 do 3.

    OdpowiedzUsuń