notka

ZDJĘCIA NA TYM BLOGU OBJĘTE SĄ PRAWEM AUTORSKIM I ZABRANIA SIĘ ICH KOPIOWANIA ORAZ PUBLIKOWANIA BEZ WIEDZY AUTORA POD GROŹBĄ KARY

:)

Witam wszystkich stałych i nowych czytelników :)

Amelka

Kasia

środa, 9 października 2013

Chora

Drugi tydzień zmagam się z choróbskiem. Karar i do tego ból gardła i chrypa. Poszłam do lekarza, bo mi po dłuższym przyjmowaniu coldrexu krew leci z nosa. Poza tym na weekend muszę być zdrowa. Szykuje się wyjazd do Pragi /z pracy/ i za późno, aby się wycofać.
Dziewczyny mają się już dobrze. Kasia z rana pokasłuje.
Dzisiaj Amelce kupiłam kurtkę zimową. Miała być przejściówka, a trafiła się z futerkiem /35zł/. Te Lidlowe kurteczki były super, ale u nas nie ma szans, aby po pracy cokolwiek fajnego dostać. Na szczęście buty na teraz ma z zeszłego roku- te co dostała od teściowej były za duże- teraz pasują jak ulał. Jedynie zimowe obecnie są dobre, więc pewnie trzeba będzie później dokupić. Kasia buty ma. Na razie, na zimę jesteśmy zaopatrzeni.

4 komentarze:

  1. Oooo Praga :) To zdrowiej bo fajna wycieczka się szykuje :)

    OdpowiedzUsuń
  2. przynajmniej bez zakupów sie obejdzie:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zdrowka, Ja muszę Nadii jeszcze buty zimowe kupić, ale to głównie z myślą o deszczu niz śniegu, no chyba ze cud sie stanie i napada :)

    OdpowiedzUsuń
  4. KUruj się, Praga jest taka piękna! Trzeba jechać! Przypomniłas mi o zakupach, które jeszcze przede mną....

    OdpowiedzUsuń