notka

ZDJĘCIA NA TYM BLOGU OBJĘTE SĄ PRAWEM AUTORSKIM I ZABRANIA SIĘ ICH KOPIOWANIA ORAZ PUBLIKOWANIA BEZ WIEDZY AUTORA POD GROŹBĄ KARY

:)

Witam wszystkich stałych i nowych czytelników :)

Amelka

Kasia

niedziela, 1 lipca 2012

Odmłodziłam się kilka latek

Nie pamiętam, abym na swój tort urodzinowy kiedykolwiek paliła świeczki. Tym razem, nie kupowałam ich. Ze względu na dzieci powkładałam ich świeczki w mój tort i w ten sposób pozbyłam się kilku latek hihihiii.
Od teściowej dostałam ulubione wiśnie w czekoladzie plus gotówkę, od męża- jak już wcześniej wspominałam dwie spódnice i dwie tuniczki. Miałam się iimi pochwalić, ale jakoś mam lenia. Może jakąś fotkę spódnic wrzucę.
Dzień spędziłąm jak lubię- na lenistwie. Bez bieganiny, szykowania żarełka. Zamówiliśmy sobie kebaby, do kawki zjedliśmy tort i było ok. Jutro na kawkę zawita moja starsza siostra, koleżanka i może 2 koleżanki z pracy. Te oststnie się zapowiadały, ale na nie raczej nie liczę. Dużo mówią, ale jak przyjdzie co do czego  to...  wychodzi nic.
Zalączam zdjęcia  i pozdrowionka dla Was.



tort czekoladowy, z jagodowym kisielkiem, ponczowany nalewką wiśniową z dodatkiem wiśni z nalewki


Mam trochę więcej niż 32 hihihihi


8 komentarzy:

  1. Wszystkiego najlepszego :)
    Przepysznie wygląda ten tort i na pewno tak też smakuje.

    OdpowiedzUsuń
  2. Tort apetyczny i wszystkiego najlepszego dla solenizantki.

    OdpowiedzUsuń
  3. stooo lat mamusiu duzo radosci i usmiechu na twarzyi wspanialych wakacji :)

    OdpowiedzUsuń
  4. sto lat, wspaniałe prezenty

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszystkiego naj! I udanej imprezki z koleżankami.

    OdpowiedzUsuń
  6. Za wszystkie życzenia dziękuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Oj, tak... czy to ważne ile? :)
    Grunt, żeby młodo się czuć i być szczęśliwym!
    Sto lat piękna :*

    OdpowiedzUsuń
  8. oj ja z braku neta dopiero dziś, ale życzę wszystkiego najlepszego, spełnienia marzeń i udanych wakacji;)

    OdpowiedzUsuń