notka

ZDJĘCIA NA TYM BLOGU OBJĘTE SĄ PRAWEM AUTORSKIM I ZABRANIA SIĘ ICH KOPIOWANIA ORAZ PUBLIKOWANIA BEZ WIEDZY AUTORA POD GROŹBĄ KARY

:)

Witam wszystkich stałych i nowych czytelników :)

Amelka

Kasia

sobota, 6 kwietnia 2013

Różności i Jillian Michaels

Kobieta zmienną jest więc i mi nudzą się codzienne te  ćwiczenia z tymi samymi trenerami. Jak wiecie, płyt dvd mam sporo z ćwiczeniami, jest to niejako moje hobby. Oststnio kupiłam sobie z Vitą nową płytę vcd z Jillian Michaels.Płyta podpisana jest jako zgrabna sylwetka tłumaczona jako ZABÓJCZA SYLWETKA. Myślę, że zabójcza sylwetka to właściwa nazwa. Po poziomie pierwszym spocona jestem jak mysz. POlecam tym którzy lubią się spocić.
Oststnio wzięło mnie na porządki w szafach i zabawkach. Wystswiam na allegro, bo nie mam komu oddać a planuję nowe zakupy. Zabawek interaktywnych mamy sporo, z niektórych dziewczyny już wyrosły. Są to miedzy innymi: kula hula, garnuszek na klocusze, zeberka-rodeo, krzesełko liczydełko.  Planuję zakup zegara interaktywnego fisher price bo czas już na naukę godzin. Okazało się, że zabawka bardzo droga. Stwierdziłam więc, że pieniądze uzyskane ze sprzedaży zabawek przeznaczymy na zakup właśnie tego zegara. Jak już wcześniej wspominałam też marzę o zakupie kurtki sportowej, niestety wcześniej muszę z szafy pozbyć się kilku nie noszonych już ciuchów.
I tak upływa mi czas.
PLanuję jeszcze co i jak posieję na działce, bo tylko na to pozwala pogoda.

4 komentarze:

  1. Zmiana jest dobra, mi też po dwóch mies. p90x sie znudziło. Teraz E.Chodakowska, ale przyjdzie czas na zmianę. Na pewno. Najwazniejsze, że chęci są!

    OdpowiedzUsuń
  2. MI Chodakowska też już się znudziła hihii

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja nie lubię ćwiczyć w domu... Za mało miejsca na to :P

    OdpowiedzUsuń
  4. Widzialam pare jej treningow na YT :)

    OdpowiedzUsuń