notka

ZDJĘCIA NA TYM BLOGU OBJĘTE SĄ PRAWEM AUTORSKIM I ZABRANIA SIĘ ICH KOPIOWANIA ORAZ PUBLIKOWANIA BEZ WIEDZY AUTORA POD GROŹBĄ KARY

:)

Witam wszystkich stałych i nowych czytelników :)

Amelka

Kasia

wtorek, 26 czerwca 2012

Odpowiadam

Zostałam nominowana przez Viki

Oto zasady zabawy:
1. Każda oznaczona osoba odpowiada na 11 pytań przyznanych przez "Tagger" na swoim blogu.
2. Następnie wybiera się 11 nowych osób do Tagu i łączy w swoim poście.
3. Należy utworzyć 11 nowych pytań dla osób oznaczonych w Tagu i napisać je w tym Tagowym poście.
4. Należy wymienić w swoim poście osoby, które otagowałaś/eś.
5. Postarać się trzeba by nie oznaczać osób, które już są oznakowane.


Jej pytania

1. Sukienka czy spodnie?

2. Rodzina czy kariera?

3. Książka czy świeże powietrze?

4.Planowanie czy spontaniczność?

5. Miasto czy wieś?

6. Dom czy mieszkanie?

7. Kwiaty w donice czy cięte?

8. Pies czy kot?

9. "Ciche przyzwolenie na wszystko" czy zasady?

10.Sport czy telewizor?

11. Słońce czy deszcz?

Moje odpowiedzi:

1/ wolę sukienki, ale z powodu pogody i odpowiednich butów chodzę w spodniach

2/rodzina

3/ książka na świeżym powietrzu

4/planowanie

5/miasto

6/marzę o domu

7/w doniczce

8/nie wiem

9/zasady

10/sport

11/ słońce


MOje pytania:

1. Włosy krótkie czy długie

2. Włosy jasne czy ciemne

3/Bikini czy strój jednoczęściowy

4.Kolor czerwony czy niebieski

5.Buty płaskie czy na obcasie

6. Pieczywo pełnoziarniste czy "białe"

7. Koc czy narzuta

8. Makijaż czy bez

9.Firanki czy bez

10.Konsekwencja czy brak

11.Podpaska czy tampon


 

Proponuję do nominacji Wszystkie chętne osoby, bo jak widziałam wiele z Was już brało udział w zabawie.

POzdrawiam


 

3 komentarze:

  1. Ja też Cię wytypowałam do zabawy ale oczywiście zwalniam z tego, widzisz wcześniej nie zajrzałam że brałaś już udział w zabawie.
    Ja też bym wybrała książkę na świeżym powietrzy, szczególnie w ciepły słoneczny dzień :)

    OdpowiedzUsuń