notka

ZDJĘCIA NA TYM BLOGU OBJĘTE SĄ PRAWEM AUTORSKIM I ZABRANIA SIĘ ICH KOPIOWANIA ORAZ PUBLIKOWANIA BEZ WIEDZY AUTORA POD GROŹBĄ KARY

:)

Witam wszystkich stałych i nowych czytelników :)

Amelka

Kasia

sobota, 7 lipca 2012

Pan Kuleczka

Jak już wcześniej wspominałam, od miesiąca słuchałyśmy dwóch płych Pana Kuleczki, które zakupiłam z miesięcznikiem Dziecko. Gazetę kupiłam z innego względu, a płuty- myślałam że to film. Opowiadania tak przypadły do gustu Amelce, że nie wyobraża sobie zasypiania bez głosu Krzysztofa Globisza, który czyta książkę.
 Pogrzebałam w necie i odkryłam, że jest już 6 książeczek z opowiadaniami o Panu Kuleczce, psie Pypciu, kaczce Katastrofie i muszce Bzyk- Bzyk. Audiobooków dostępnych 2 / od 2 lipca trzeci/. Płyty które posiadałyśmy dotychczas, zawierały opowiadania z różnych   części ksiązeczek. Dostępne książeczki do słuchania to 3 części, z których każda część zawiera opowiadania z dwóch książek.
Zamówiłam więc audiooboki i słuchamy sobie codziennie innej płyty.  W poniedziałek kupię trzecią część, bo wcześniej nie było jej w hurtowni. W naszej księgarni audiobooki tylko na zamówienie, z internety nie opłaca się przez koszty przesyłki. Ksiżeczki 2 z tej serii oglądałam. Zapowiedzie w neciebyły ciekawsze. Ilustrcje małe, choć piękne. Dużo literek, więc Amelka wybrała książeczki do słuchania. Cena książki ok. 22-25 zł- audiobook /2 ksiązeczki / nie całe 20 zł/
Autorem ksiąeczek jest Wojciech Widłak. Książki czyta Krzysztof Globisz. Opowiadania są krótkie, trwają do 5 min. Tematem opowiadań jest codzienne. Każdy dzień, wydarzenie moze być niezwykłe, kiedy biorą w nich udział kaczka Katastrofa i pies Pypeć. Bardzo polecam.
Cztery opowiadania, z każdej z czterech książeczek można wysłuchać pod poniższym linkkiem / nie ma próbek opowiadań z najnowszego audiobooka/.

Wojciech Widłak, PAN KULECZKA 3, 1CD - MP3
cz 3-cd mp3
Wojciech Widłak, PAN KULECZKA, CZĘŚĆ 2, 2 CD
cz 2 -2 płyty cd

Wojciech Widłak, PAN KULECZKA, 1CD - MP3
cz1-cd mp3


Zdjęci pochodzą ze strony www.audioobok.pl

1 komentarz:

  1. Muszę to wypróbować, jeszcze nie słuchaliśmy audiobooków. Hmmm...to może być ciekawe dla Madzi, bo męczy nas o czytanie książeczek.

    OdpowiedzUsuń