notka

ZDJĘCIA NA TYM BLOGU OBJĘTE SĄ PRAWEM AUTORSKIM I ZABRANIA SIĘ ICH KOPIOWANIA ORAZ PUBLIKOWANIA BEZ WIEDZY AUTORA POD GROŹBĄ KARY

:)

Witam wszystkich stałych i nowych czytelników :)

Amelka

Kasia

niedziela, 25 listopada 2012

Ulubieni bohaterowie dzieci

Jak już wspominałam, Amelka uwielbia słuchać Pana Kuleczę. Oststnio zaczynamy czytać Dzieci z Bullerbyn. Kasia upodobała sobie PLastusiowy pamiętnik- piękne współczesne wydanie. Innymi ulubionymi książkami obu dziewczynek jest Basia i wróżka Amelka.
Podczas poszukiwań zdjęć w nwcie odkryłam, że książek o Amelce jest bardzo dużo. Nie wiedziałam, że jest ich aż tyle. My mamy jedy nie 5. Książek o Basi mamy na razie 2. Nasza kolekcja poszerzy się zapewne na święta.

 
 
 








3 komentarze:

  1. Ja juz dawno sama nie czytalam, bo nie mam za bardzo co :/ nie mamy tu polskich ksiazek, a wciaz zakupy online odkladam na potem i zapominam ;P

    OdpowiedzUsuń
  2. plastusiowy pamiętnik to jeszcze ja pamiętam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Babcia mi zawsze czytala :D
    zapraszam do siebie na bloga http://blogowniamamusiek.blogspot.de/ pozdrowienia

    OdpowiedzUsuń