notka

ZDJĘCIA NA TYM BLOGU OBJĘTE SĄ PRAWEM AUTORSKIM I ZABRANIA SIĘ ICH KOPIOWANIA ORAZ PUBLIKOWANIA BEZ WIEDZY AUTORA POD GROŹBĄ KARY

:)

Witam wszystkich stałych i nowych czytelników :)

Amelka

Kasia

sobota, 29 grudnia 2012

A u nas ...

U nas spokojny odpoczynek po świetach. Obijamy się i lenimy totalnie. Waga niemiłosiernie przypomina nam o świętach. Długo siedzimy i wstajemy koło dziewiątej. Dzisiaj zrobiliśmy małe zakupy. Kołdrę dostała Kasia- zaległy prezent świąteczny, spodenki i bluzkę Amelka- z przeceny i dres za 25 zł ja. Jak się później okazało z Miki na plecach hihihi. Wciągnęła mnie gra w diamenty. Wczoraj do póxnych godzin siedzoiała aż przeszłam wszystkie poziomy. Jak się okazuje, mo,żna szybko się wciągnąć.
Pogoda nie nastraja spacerów. Jest zimno i wietrznie. Ogladamy sobie zaległe filmy, a dzieci moga nacieszyć się swoimi prezentami.
Na sylwestra nie szykujemy się specjalnie. Będzie sałatka z porem/ostatnio jadłam u koleżanki i bardzo mi smakowała/ oraz różowe winko, ewentualnie drinki z martini.
 


 

4 komentarze:

  1. Hihi jak niewiele dzieciom do szczęścia potrzeba:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Prawda? Te kosze były w odstawce i nagle zamieniły sie w namioty.

      Usuń
  2. Szczęśliwego nowego roku:)

    OdpowiedzUsuń
  3. oj i dlatego ja w nic nie gram, bo wystarczy jeden nałogowiec w domu:)))

    Wszystkiego dobrego w nowym roku dla was!

    OdpowiedzUsuń