notka

ZDJĘCIA NA TYM BLOGU OBJĘTE SĄ PRAWEM AUTORSKIM I ZABRANIA SIĘ ICH KOPIOWANIA ORAZ PUBLIKOWANIA BEZ WIEDZY AUTORA POD GROŹBĄ KARY

:)

Witam wszystkich stałych i nowych czytelników :)

Amelka

Kasia

czwartek, 3 stycznia 2013

Już pisze?

Jestem szalenie zadowolona z Amelki. Nie ma jeszcze pięciu lat, a potrafi się samodzielnie podpisać. Zna nazwy literek swojego imienia i pisze je- choć nie zawsze w odpowiednim kierunku. Cieszy mnie to, że sama zainteresowała się literkami. Zobaczymy co będzie dalej. Mam nadzieję, że z wielkim zapałaem, będzie uczyła się czytać i czytała książeczki, z takim zapałem jak jej mama.
Zaczęła podpisywać się na końcu kartki i brakujące literki pojawiły się na początku


Często myli kierunek pisania i pisze od prawej do lewej

Prawidłowo podpisuje się coraz częściej

Przy niewielkiej pomocy napisze i tata.
 Pamięta kształt liter ale z głoskowaniem jeszcze nie daje rady

Koloruje już bardzo dokładnie

Uwielbia wycinanki i naklejanki

Dodaj napis

Nasza cała rodzinka /Kasia jeszcze siedzi w brzuchu mamy i nie przeszkadza.
 hihihii
 

6 komentarzy:

  1. Piekne obrazki oraz gratulacje samodzielnego podpisania sie :D

    OdpowiedzUsuń
  2. No proszę, jaka zdolna Amelka :) Super! A rysunki pięknie pokolorowane - masz powody do dumy:)

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo ładne obrazki. mam porównanie do synka koleżanki sześciolatka, który jest o kilka poziomów niżej. że o literkach nie wspomnę! gratuluję:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Masz z czego być dumna. Piękne prace. Nasza Madzia potrafi też napisać kilka słów, ale własne imię jej nie wychodzi.

    OdpowiedzUsuń