notka

ZDJĘCIA NA TYM BLOGU OBJĘTE SĄ PRAWEM AUTORSKIM I ZABRANIA SIĘ ICH KOPIOWANIA ORAZ PUBLIKOWANIA BEZ WIEDZY AUTORA POD GROŹBĄ KARY

:)

Witam wszystkich stałych i nowych czytelników :)

Amelka

Kasia

środa, 20 lutego 2013

Kawa z cynamonem

Zimą zawsze smakuje mi cynamon i inmbir. Może latem po prostu o nim zapominam?
Ostatnio codziennie delektuję się kawka z mlekiem i dodatkiem cynamonu. Jeszcze chętniej piję taką kawkę, po  znalezieniu poniższej informacji:

Cynamon
Jego specyficzny smak i zapach albo się lubi albo nie. Jeśli za nim przepadasz to masz kolejną pomocną dłoń w zwalczaniu nadmiernego apetytu. Cynamon poprawia nastrój, kontroluje skoki insuliny po spożyciu posiłku i zwalcza nadmiar złego cholesterolu we krwi. Dodatkowo, cynamon dodany do kawy neutralizuje szkodliwe substancje w niej zawarte. Czyli…. cynamon to samo zdrowie i pozwala szybko schudnąć!

Faktem jest, że wiele znajomych nie przepada za cynamonem.
No cóż -co do tego chudnięcia? Faktem jest, odkąd piję cynamonową kawę faktycznie mam mniejszy apetyt. Jednakże czy to jest wyłącznie zasługa tego napoju czy też innych czynników zewnętrznych- nie wiem. Wolę wierzyć, że faktycznie w tym cynamonie coś jest.

3 komentarze:

  1. Nie szaleję za cynamonem, ale jednak od czasu do czasu sobie "pozwalam" hehe :) Ile dodajesz go do kawy? Może i ja zacznę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wystarczy szczypta, lub dwie szczypty, choć ja sypię na oko

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja uwielbiam ryz z cukrem i cynamonem na mleku :) To smak mojego dziecinstwa :P

    OdpowiedzUsuń