notka

ZDJĘCIA NA TYM BLOGU OBJĘTE SĄ PRAWEM AUTORSKIM I ZABRANIA SIĘ ICH KOPIOWANIA ORAZ PUBLIKOWANIA BEZ WIEDZY AUTORA POD GROŹBĄ KARY

:)

Witam wszystkich stałych i nowych czytelników :)

Amelka

Kasia

piątek, 22 lutego 2013

Ferie 2013-zakończone. W fotograficznym skrócie.

Własciwie Amelka ferie skończyła we wtorek. Od środy chodzi już do przedszkola. Niby od 9.00 do 13.00, ale zawsze. Za długa przerwa do przedszkola źle na nią działa. Niestety nadal chodzi, a raczej wstaje niechętnie do przedszkola. Podczas wolnych dni nie kładła się spać w dzień. Kasia niestety też nie chce spać w dzień i od 17.00 jest problem. Albo zasypia i po wstaniu przez godz. płacze, lub też marudzi do samego spania. Co do Amelki, myślałam, że od drugiego półrocza nie będą już spali. Tak twierdziła moja siostra/ jej M. Też chodzi do tego przedszkola/. Pani jednak mi uświadomiła, że dzieci, które przebywaja w przedszkolu 8 godz. śpią. Amelka , kiedy prowadzi ją teściowa jest 7 godz. ale to  już szczegół. Wszystkie dzieci śpi,ą w grupie i konieć. Amelka niejednokrotnie wymiotowała podczas leżakowania i prawie zawsze/od stycznia/ budzi się z płaczem.
Mam nadzieję że wytrzyma do lipca. Od września czeka ją zerówka i starszaki już nie śpią.
 
Jak spędzałyśmy czas podczas ferii Było Nerwowo, leniwie, pożytecznie i intensywnie. Ja w końcu dospałam się, teraz musi wystarczyć mi to wakacji letnich, bo pewnie znowu będę niedopsypiać.
Niestety nie wzięłam się za zdjęcia do wywolania i nie skończyłam pewnej sprawy "papierkowej". To będę musiała nadrobić w przyszłości.
A teraz zdjęcia;
 




Tak też można jeździć

Wyścigi samochodowe w domu? Oczywiście możliwe.


 
To już drugie jabłko które zepsuł hihiihi
 



A kto powiedział, że na placu zabaw bawimy się tylko latem?

 








Wyścigi na górkę


Uzupełniona szuflada z ubraniami Amelki, świeżo kupione okazały się za duże,
jednak w szafce"na za duże rzeczy" znalazły s8ę kupione wcze śniej ubrania, które są na teraz

Uzupełniona szuflada z ubraniami Kasi- noiwe i te po Amelce



Zakupione i prawie wyklejone




 

3 komentarze:

  1. Głupio z tym spaniem, u Madzi w przedszkolu śpią maluszki i niektóre średniaki. Nie wszystkie dzieci chcą spać w ciągu dnia, niektóre już od malutkiego cały dzień buszują....
    Podobają mi się te tory....Zdjęcia fajne...Widać mnóstwo pomysłów do zabawy.

    OdpowiedzUsuń
  2. U Mateusz śpią tylko maluchy, starsze grupy za to po obiedzie leżą sobie na dywanie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale super dni za Wami! Oby tak dalej :)

    OdpowiedzUsuń