notka

ZDJĘCIA NA TYM BLOGU OBJĘTE SĄ PRAWEM AUTORSKIM I ZABRANIA SIĘ ICH KOPIOWANIA ORAZ PUBLIKOWANIA BEZ WIEDZY AUTORA POD GROŹBĄ KARY

:)

Witam wszystkich stałych i nowych czytelników :)

Amelka

Kasia

wtorek, 19 marca 2013

Ospa

No i stało się. Amelka przywlekła z przedszkola ospę. W zeszłym roku nie zaraziła się, więc padło naten rok. Na razie wypryski głównie na brzuchu. Strzelę fotkę, kiedy pojawi sie więcej "ciapek" na twarzy. Juz dzisiaj kupiłam puder w płynie, kojący wypryski. Jutro do lekarza i pewnie coś do "popijania". Najgorsze są wypryski wewnątrz buzi. Mam nadzieję, że ich będzie mało. Teraz bęedziemy czekać na kropki u Kasi. Ta już dochodzi po rotawirusie z niedzieli. Jak jedno się skończy, to następna "zaraza' nadchodzi. Jednakże to pierwsze poważniejsze choróbska w tym roku.

6 komentarzy:

  1. Współczuję. Jednak wiem, że ospa to nic przyjemnego i jestem zdania, że lepiej przejśc w młodym wieku. Ja się zaraziłam, jak miałam naście lat, makabra...

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie fajnie :( męcząca choroba, ale będzie "z głowy". Dużo zdrówka dla Was!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Dużo zdrówka!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Oj, no ale bedzie z glowy :) Zdrowka !

    OdpowiedzUsuń