notka

ZDJĘCIA NA TYM BLOGU OBJĘTE SĄ PRAWEM AUTORSKIM I ZABRANIA SIĘ ICH KOPIOWANIA ORAZ PUBLIKOWANIA BEZ WIEDZY AUTORA POD GROŹBĄ KARY

:)

Witam wszystkich stałych i nowych czytelników :)

Amelka

Kasia

piątek, 8 marca 2013

Polowanie prawie zakończone

WSZYSTKIM KOLEŻANKOM Z OKAZJO DNIA KOBIET
DUŻO SŁOŃCA I RADOŚCI.

Ostatnio na Allegro "polowałam" na okazje. Kupiłam dziewczynom zimowe kombinezony i sobie kurtkę zimową na przyszły sezon. Brakuje mi jeszcze kurtki letniej. Mają być w Lidlu w czwartek. Nie wiem jednak czy takową dostanę, bo wierzcie mi, że u nas przed Lidlem w czasie takich okazji są kolejki. Rano sporo ludzi czeka, aby skorzystać z promocyjnych zakupów. Powinnam wstawić zdjęcia, ale mam takiego lenia, że nie bardzo mi się chce. Kurtka do mnie jeszce nie doszłą, więc może kiedy będę miała wszystko w domku to się pochwalę.

4 komentarze:

  1. Jak towar fajny i w okazyjnej cenie,to kazdy chce miec ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. U nas też konieczność zakupow na wiosne, zwłaszcza dla Małego.
    Wysłałąm zaproszenie na prywatny blog http://zycie-pelne-niespodzianek.blogspot.com/ Zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Coś mi zaproszene odmówiło posłuszeństwa. Proszę o nowe.

      Usuń
  3. Jak miałam bliżej Lidla to udawało mi się z rańca fajne rzeczy kupić, szybko się rozchodzą. Teraz mam za daleko....

    OdpowiedzUsuń