notka

ZDJĘCIA NA TYM BLOGU OBJĘTE SĄ PRAWEM AUTORSKIM I ZABRANIA SIĘ ICH KOPIOWANIA ORAZ PUBLIKOWANIA BEZ WIEDZY AUTORA POD GROŹBĄ KARY

:)

Witam wszystkich stałych i nowych czytelników :)

Amelka

Kasia

niedziela, 26 maja 2013

Dzień Matki

Dzień Matki obchodziła Amelka już w piątek w przedszkolu. Było jak zwykle. Wszystkie grupy przedstawiły jedno przedstawienie. Wolałabym, aby każda grupa oddzielnie dała występ. Byłoby kameralniej i każde dziecko mogłoby się popisać przed rodzicami. Niestety coraz więcej złego dowiaduje się o tym naszym przedszkolu.
Wczoraj Amelka była na imprezie urodzinowej. Bawiła się świetnie. Była 3 godz u koleżanki, ja niestety też byłam, bo obawiałam się /i słusznie/ kryzysu. 

A dzisiaj ... Był śpiew i piękna laurka. Grillowaliśmy u teściów.


A ja w końcu ćwiczę jazdę samochodem. Dodam, że prawko zdałam 2 lta temu i wcale nie jeździłam. Powroty są trudne.....

4 komentarze:

  1. moja Nadia tez dzisiaj miala wychodne do kolezanki ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj będzie dobrze:) Teraz tylko dzień dziecka;)

    OdpowiedzUsuń
  3. U nas zawsze wszelkie występy są podzielone na poszczególne grupy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. U Madzi całe przedszkole razem, ale to malutkie przedszkole i inaczej się nie da. A występy dopiero w czerwcu.

    OdpowiedzUsuń