notka

ZDJĘCIA NA TYM BLOGU OBJĘTE SĄ PRAWEM AUTORSKIM I ZABRANIA SIĘ ICH KOPIOWANIA ORAZ PUBLIKOWANIA BEZ WIEDZY AUTORA POD GROŹBĄ KARY

:)

Witam wszystkich stałych i nowych czytelników :)

Amelka

Kasia

sobota, 20 lipca 2013

Ewę Chodakowska total fitness

Jest to zupełnie odmienny program od już poznanych. Co pierwsze przychodzi na myśl- dużo przerw na odpoczynek. Po każdej części ćwiczeń 1 min odpoczynku, po każdym powtórzeniu 1 serii  ćwiczeń 30 sekund odpoczynku. Jest to chyba odpowiedź na zarzuty, że jej programy doprowadzały do omdleń.
Trening składa się z 5 części, a każda z nich składa się z powtarzanych trzykrotnie 3 ćwiczeń.
Trening rozpoczyna się rozgrzewką, a kończy rozciąganiem.
I UWAGA NOWOŚĆ- ĆWICZENIA PREZENTUJE TOMEK CHOIŃSKI.
Kiedy jednak mówi,objaśnia ćwiczenia, ma się wrażenie że mówi to Ewcia. Podobne słownictwo i styl sprawiają, że Mamy wrażenie że ćwiczymy z Ewą. Moje dziewczęta zachwyciły się, kiedy pan trener w ostatniej części zdjął koszulkę- wołały oooooooooooooo pan golassssssssssssssssssssss,  ćwiczy na golasa hihihihihihihihhi

Ćwiczenia w programie znane z poprzednich treningów w innym wydaniu, ale przede wszystkim są i nowe.
Jak dla mnie trening oceniam na dosyć łatwy, chociaż 3 runda zabójcza dla nóg. Ogólnie-można czuć po nim nóżki , no i troszkę się pocimy. Ja będę z niego korzystała "w dni lżejsze'. Ja przeplatam sobie treningi, raz lżejsze na przemian z cięższymi,aby za bardzo nie przyzwyczaić organizmu do jednakowego wysiłku, oraz nie obciążać moich wiekowych stawów kolanowych.

2 komentarze:

  1. Ja mecze skalpel, a raczej on mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. wszyscy o tej Chodakowskiej a ja nie wiem kto to...

    OdpowiedzUsuń