notka

ZDJĘCIA NA TYM BLOGU OBJĘTE SĄ PRAWEM AUTORSKIM I ZABRANIA SIĘ ICH KOPIOWANIA ORAZ PUBLIKOWANIA BEZ WIEDZY AUTORA POD GROŹBĄ KARY

:)

Witam wszystkich stałych i nowych czytelników :)

Amelka

Kasia

środa, 17 lipca 2013

Kickboxing z Jillian Michaels.

Trochę obawiałam się, że za stara jestem na taką gimnastykę. Moje nogi nie lubią, jak się okazało zbyt wysokich wykopów, ale resztę dam radę.
Dla kogo taka gimnastyka? Chyba dla wszystkich lubiących podskoki i odmianę po rutynowych "gimnastykach". Na płycie zawarto 3 20 minutowe programy.
1-no górne patrie ciała
2-na dolne partie ciała
3- na brzuch.
We wstępie, JM wyjaśnia jak wykonać każdy wykop, ruchy rękoma, więc nie ma problemu w trakcie ćwiczeń. Serie wykopów poprzeplatane ćwiczeniami kardio, bądź ćwiczeniami na brzuch przyjemnie się wykonuje, choć trzeba włożyć w nie sporo energii i koncentracji. Wg mnie, ćwiczenia te należą do średnio trudnych i średnio"wyciskających po". Jednakże, kiedy zafundujecie sobie jedną serię po drugiej, to pot spływa już po główce i brzuchu.
Ja wpisałam już te treningi do swoich codziennych ćwiczeń. Nie wykonuję ich codziennie, ale jak na razie kilka dni w tygodniu.
Wszystkim chętnym polecam.

2 komentarze:

  1. Ja na razie mecze sie ze skalpelem Chodakowskiej i za kazdym razem wyzywam ja :P

    OdpowiedzUsuń
  2. ;) ja uwielbiam takie rzeczy;)

    OdpowiedzUsuń