notka

ZDJĘCIA NA TYM BLOGU OBJĘTE SĄ PRAWEM AUTORSKIM I ZABRANIA SIĘ ICH KOPIOWANIA ORAZ PUBLIKOWANIA BEZ WIEDZY AUTORA POD GROŹBĄ KARY

:)

Witam wszystkich stałych i nowych czytelników :)

Amelka

Kasia

poniedziałek, 15 lipca 2013

Ostatnio ...

Ostatnio nie ciągnie mnie do komputera niestety. Ładne dnie spędzamy na dworze, bądź na działce- w końcu remont prawie skończony /prysznic i zlew w kuchni zamontowany, został tylko sufit w łazience/. Impreza goni za imprezą /urodzinowe/. Odpoczywałam sobie, choć dzisiaj jakaś wykończona jestem.
Dziewczęta były pozaziębiane. Najpierw Amelka, tydzień później Kaśka. Miałam małą przygodę samochodową /zbłądziłam/.  Jutro wyjeżdżamy na działkę i wracamy w czwartek. Zeszłotygodniowe pierwsze nocowanie było dosyć deszczowe /jak w zeszłym roku/. Dziewczyny dostały domek od taty /z kartonu, więc jutrzejszy wyjazd zapowiada się ciekawie/. Po drodze małe zakupy w Auchan. Co poza tym? Pomidor w końcu dojrzewają, Kilka koktajlowych już zjedzonych. te większe pewnie będą od przyszłego tygodnia. Porobię fotki i przedstawię małą fotorelację. Następne posty o moich fitnesowych nabytkach płytowych, niezainteresowanych uczciwie ostrzegam. Lecę do lektury zaległych Waszych postów.

1 komentarz:

  1. Ja tylko czekam, az Dusia bedzie miala wakacje i zaczniemy spacerki ;) oby pogoda dopisala ;)

    OdpowiedzUsuń