notka

ZDJĘCIA NA TYM BLOGU OBJĘTE SĄ PRAWEM AUTORSKIM I ZABRANIA SIĘ ICH KOPIOWANIA ORAZ PUBLIKOWANIA BEZ WIEDZY AUTORA POD GROŹBĄ KARY

:)

Witam wszystkich stałych i nowych czytelników :)

Amelka

Kasia

piątek, 27 września 2013

Zgub szybko zbędne kilogramy z Jillian M.

Jak już wiecie, jestem kolekcjonerką płyt z gimnastyką Nie mogłam nie kupić Ćwiczeń z Jillian M. Proponowany program trwa 60 min, jest podzielony na dwie części. W sierpniu z Vitą była cz.1.  Jak na pierwszy poziom, czy pierwszą połowę niezły. Nie za lekki nie za ciężki. Pomyślałam, że druga część w takim samym stylu, bo przecież to program długi. Więc, kiedy pojawiła się 2 cz. we wrześniu nie namyślając się i nie przeglądając przećwiczyłam naraz obie części. Powiem Wam kochane, że był to ogromny błąd. Druga część jest zabójcza, ja w połowie wysiadałam po prostu, a wytrzymałość i kondycję mam niezłą. Sama druga część daję niezłego kopa. Składa się z pięciu serii ćwiczeń.
Ogólnie trzeba przyznać, że z Jillinan nie można się nudzić. Każdy jej program tonowe ćwiczenia, więc nie nudzi nas ich powtarzanie. W tym programie połączone są ćwiczenia z kickboxingu, kung-fu i jingi. Ja pozostanę przy rozdzielnym ćwiczeniu  każdej z części. Aż tak mocno nie jestem zdesperowana, abym musiała wiele gubić kg.

Zgub szybko zbędne kg dwie części


Dodaj napis
















1 komentarz:

  1. Boze, czemu ja nie moge sie zmotywowac do systematycznych cwiczen ? Mam takie dni, ze cwicze dzien w dzien i takie, kiedy 2 tyg nic nie robie :/

    OdpowiedzUsuń