notka

ZDJĘCIA NA TYM BLOGU OBJĘTE SĄ PRAWEM AUTORSKIM I ZABRANIA SIĘ ICH KOPIOWANIA ORAZ PUBLIKOWANIA BEZ WIEDZY AUTORA POD GROŹBĄ KARY

:)

Witam wszystkich stałych i nowych czytelników :)

Amelka

Kasia

środa, 25 września 2013

I po chorobach .... mam nadzieję

Cały zeszły tydzień zakatarzona i zaklaszlana była Kasia. W tym tygodniu chwyciło Amelkę. Jak choruje Amelka, to z grubej rury- z temperaturą 38 stopni. Trzy dni kurowały się w domu, jutro powrót do przedszkola. Już coś czuję, że nie obędzie się bez płaczu.
W tym roku w pierwszych klasach dużo sześciolatków. Snują się po korytarzu, powoli przyzwyczajają się do nowej sytuacji. Miałam dzisiaj zastępstwo u pierwszaków- wyszłam totalnie wyczerpana. W tym roku mam trzecioklasistów. Jak to się mówi w naszym żargonie- odpoczywający rok. Dzieciaki czytać potrafią, pisać też więc są w miarę "samodzielne'. To Tak zwany rok czytania ze zrozumieniem, gdzie duży nacisk kładzie się właśnie na tę umiejętność. Aż strach się bać co będzie za rok hihihi. Takie jednak myśli kłębią się teraz, kiedy pierwszaków wszędzie pełno.
Moja piwnica wypełniona niemal po brzegi przetworami. W tym roku dopisały jeżyny, więc soku i dżemów sporo. Brzoskwinie i truskawki również goszczą w słoikach. Teraz pora na buraki. Ostatnie dwa lata coś mi buraki nie rosną na działce, więc zakupiłam 20 kg-ja uuuuuuuuuwielbiam buraki z cebulą i papryką. Tylko zastanawiam się teraz czy słoików mi wystarczy?????
Właśnie mi się przypomniało, że jeszcze papryka mi się ostała i ostatnie pomidory.









4 komentarze:

  1. Takie domowe, swoje własne przetwory są najlepsze :)
    Zdrówka dla dziewczynek :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Witam serdecznie
    Chciałabym przedstawić dwa konkursiki, może akurat nagrody przypadną komuś do gustu i zechce wziąć w nich udział...
    Jeden z nich to mega konkurs książkowy gdzie zwycięzców będzie aż 19, a nagrodami są przeróżne książki, zarówno literatura kobieca, fantasy, poradniki... Do koloru do wyboru :)
    W drugim konkursie natomiast do wygrania jest zestaw czterech kubeczków, ale nie byle jakich... Są to kubki muminkowe z cytatami...Z pewnością znajdzie się wielu fanów tej bajeczki wiec tym bardziej polecam :)
    Nie chciałabym nadużywać gościnności i linków nie zostawię, ale jeżeli ktoś byłby zainteresowany to zapraszam na mój profil, a tam znajdziecie Babylandię oraz Książeczki synka i córeczki, a w nich po boku są banerki i tak traficie na dany konkursik :)
    Z góry chciałabym ogromnie przeprosić za spam, wiem że pewnie wiele z Was ma już dość takich autopromocji, ale mimo wszystko spróbuję szczęścia i mam nadzieję, że znajdą się chętni na takie fajne nagrody :)
    Pozdrawiam cieplutko
    Marta

    OdpowiedzUsuń