notka

ZDJĘCIA NA TYM BLOGU OBJĘTE SĄ PRAWEM AUTORSKIM I ZABRANIA SIĘ ICH KOPIOWANIA ORAZ PUBLIKOWANIA BEZ WIEDZY AUTORA POD GROŹBĄ KARY

:)

Witam wszystkich stałych i nowych czytelników :)

Amelka

Kasia

czwartek, 30 stycznia 2014

U dentysty

PLanujemy kupić dywan do pokuoju. Zwykły, nie za drogi, bo dziewczyny go szybko dobiją. Na internecie znalazłam dosyć fajny, w przyzwoitej cenie. Dzisiaj byliśmy u dentysty i dywanik uleciał... Wydaliśmy o wiele więcej niż ten dywanik. Kasia ma mnóstwo dziór. Dzisiaj udało się załatać jedną i to z wielkim bólem. Amelka nie miała żadnych, ja jedną i plmbę do wymiany, mężuś plombę do wymiany i poszłoooooooo.








W oczekiwaniu na tatusia...


Na zakupach. Jakbyśmy mało wydali pieniędzy



Kupiłam sobie fajne buty. 50 % obniżki





7 komentarzy:

  1. strasznie podobają mi się takie buty:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Długo się zastanawiałam nad kupnem takich butów. W koncu promocja mnie zachęciła. W CCC do niedzieli,na buty zimowe 50 procentowa obniżka. Dodam, że buty kupiłam w dziale dziecięcym

      Usuń
  2. ooo, a czemu az tyle dziurek ? My tez idziemy, ale w polowie lutego :)

    OdpowiedzUsuń
  3. U nas jak na razie obyło się bez plombowania w Madzi ząbkach, ale moje zęby to połatane wszystkie chyba, takie mam słabe. Wiem ile to kosztuje i jak to boli....

    OdpowiedzUsuń
  4. Biedna Kasia. Buty masz świetne, ale pewnie niewielki numer, ja muszę mieć minimum 40...

    OdpowiedzUsuń