notka

ZDJĘCIA NA TYM BLOGU OBJĘTE SĄ PRAWEM AUTORSKIM I ZABRANIA SIĘ ICH KOPIOWANIA ORAZ PUBLIKOWANIA BEZ WIEDZY AUTORA POD GROŹBĄ KARY

:)

Witam wszystkich stałych i nowych czytelników :)

Amelka

Kasia

piątek, 28 lutego 2014

wrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr

Dziewczyny w końcu wyzdrowiały. Amelce się szykuje występ w Urzędzie Gminy. Na naukę wierszy i piosenek miała 2 dni, ale dała radę.
***
Wkurzyłam się maksymalnie, oglądając jej podręczniki. Dwa stare odebrałam, bo chciałam z nią utrwalać poznany materiał. Okazało się, że dużo, i to najważniejszych rzeczy w podręczniku nie robili.
Wcześniej już wspominałam, że z powodu dużej ilości pięciolatków, ona i jeszcze chyba 4 czy 5 pięciolatków trafiła do grupy mieszanej- cztero-pięciolatków. Jak już widzę, był duży błąd ,że nie interweniowałam w tej sprawie. Stało się głównie dlatego, że ona bardzo źle znosi zmiany a z obecnej grupy panie znała już 2 lata.
Cały materiał /podręczniki/ będziemy uzupełniać i utrwalać. Muszę jej teżwprowadzić pojęcie sylaby, bo choć częsyo pojawia się w podręcznikach to Amelcia nie ma o nim żadnego pojęcia. 
Zastanawiam się też, jak poruszyć sprawę omijanych treści- dodam tu, że chodzi o podział wyrazów na głoski i zaznaczanie na schematach wyróżnonych, poznznych na zajęciach głosek. Pewnie nie szalałabym tak, gdyby dziewczę nie zaczynało od września nauki w pierwszej klasie.

2 komentarze:

  1. no to rzeczywiście, nie najlepiej się szykuje.

    OdpowiedzUsuń
  2. Pewnie bedziecie musialy sporo pracowac w domu, skoro nic nie robia w zerowce :/

    OdpowiedzUsuń