notka

ZDJĘCIA NA TYM BLOGU OBJĘTE SĄ PRAWEM AUTORSKIM I ZABRANIA SIĘ ICH KOPIOWANIA ORAZ PUBLIKOWANIA BEZ WIEDZY AUTORA POD GROŹBĄ KARY

:)

Witam wszystkich stałych i nowych czytelników :)

Amelka

Kasia

poniedziałek, 26 grudnia 2011

Poświątecznie

Święta zupełnie udane. Byłoby o wiele lepiej, gdybym była zdrowa- niestety powaliło mnie i funkcjonowałam wyłącznie na tabletkach.
Wigilię spędziliśmy u teściów. Dziewczyny zachwycone prezentami. Laptopy obu przypadły do gustu. Kasieńka oczywiście dobierała się do zabawki Amelki. Oprócz umówionych prezentów były niespodzianki: mały wózek spacerowy dla Kasi, laleczki, gumki, spinki i pierścionki z Kitty dla obu dziewczyn i mnóstwo słodyczy. Sweter dla męża, dla mnie żeliwny zaparzacz do herbaty z podgrzewaczem.
Pierwsze święto również u teściów. Pyszna kaczusia z jabłkami na obiad, mnóstwo ciast do wyboru. Dalszy ciąg prezentów dla dzieci- tym razem od brata męża. Umówiony zestaw klocków z serii Hallo Kitty- supermarket i niespodziankowy mniejszy zestaw z tej również serii- lodziarnia. Zestaw opasek do włosów dla A.
Drugi dzień świat u mojej siostry i prezentów ciąg dalszy. Tym razem zestaw klocków duplo- szpital. Dziewczyny bardzo zachwycone. Amelka uwielbia bawić się w lekarza. Klocki dają jej wielkie możliwości do zabawy.

Nie pochwaliłam się moim prezentem/ wybranym przeze mnie/. Mam hopla na punkcie płyt z treningami. Dostałam dwa komplety- pierwszy- 5 płyt, drugi 2 płyty. Mężuś dostał ode mnie sweterek.

Świąteczna choinka

Przed kolacja wigilijną

Prezentowy szał

Drugi dzień świąt i Kitty na topie

Klocków ciąg dalszy- tym razem szpital

Małe przebieranie
Moje prezenty /2 górne od prawej już przećwiczyłam- i suuper/

7 komentarzy:

  1. Wow, ta ilosc prezentow robi wrazenie :) Fajnie, że Swieta sie udaly :) Zdrowka !

    OdpowiedzUsuń
  2. Dokładnie, dobrze, że choinka taka duża, to się wszystkie prezenty zmieściły :-) Ciekawa jestem tych płyt z treningami, są tam faktycznie takie ćwiczenia, że idzie ćwiczyć w domu ?

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne Swieta! Ta choinka z rezentami wyglada szalowo!

    OdpowiedzUsuń
  4. Choinka taka wielka była u teściów. U nas stoi mniejsza. Kalina: Te wszystkie treningi spokojnie można ćwiczyć w domu- jeśli8 masz spokój. Sa to układy kroków połączone z ćw. kardio. Wyciskają pot. Ale ja tak własnie lubię ćwiczyć.

    OdpowiedzUsuń
  5. Skoro sie pochorowaliscie to zycze WAM Elu duzo zdrowka!

    OdpowiedzUsuń
  6. to ja muszę coś takiego załatwić, bo lubię czuć że ćwiczę:)

    OdpowiedzUsuń