notka

ZDJĘCIA NA TYM BLOGU OBJĘTE SĄ PRAWEM AUTORSKIM I ZABRANIA SIĘ ICH KOPIOWANIA ORAZ PUBLIKOWANIA BEZ WIEDZY AUTORA POD GROŹBĄ KARY

:)

Witam wszystkich stałych i nowych czytelników :)

Amelka

Kasia

czwartek, 29 grudnia 2011

Zawirusowani

Mamy przerwę świąteczna, zamiast się bawisz i szaleć dziećmi jesteśmy chorzy. Ja czuję się jeszcze gorzej. Dzisiaj przyjmuje laryngolog/prywatnie/ więc się  wybieram. Mam nadzieję,że mnie przyjmie bez rejestracji. Nie miałam nr telefonu, a z gorączkująca K. nie miałam możliwości wyjścia. I tak siedzimy sobie w domku. Bawimy się w miarę możliwości. Mi głowa pęka, gardła nie czuje z bólu i na uszy niemal nie słyszę. 
Wczoraj byłyśmy na krótkim spacerku. na wieczór i A. i K. gorączkowały. A. przeszło, a K. musiałam podawać ibum w nocy i po południu. Kupiłam ibum forte i nie polecam. Niby ma smak malinowy ale aż szypie w gardło i prowokuje kaszel. muszę dokupić niezastąpiony nurofen, albo panadol.
***
Niedawno mieliśmy również zawirusowany laptop. Odkąd go mamy mieliśmy po raz pierwszy taki problem. Po dwóch dniach i wysiłkach mojego męża i jego znajomościach znowu mamy połaczenie ze światem. Ja mam zaległości u Was i w prasowaniu. Nazbierało się tyle tego, a mi braknie czasu, siły i chęci. Póki co K. śpi więc jeszcze trochę poprasuję. Pozdrawiam.
***
U nas znowu pada deszcz. Jak przez całe święta;-(

11 komentarzy:

  1. No to ja powtorze z poprzedniego posta komentarz: ZDROWIEJCIE ELU!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ach, co wejdę na jakiego bloga, to wszyscy chorzy, no i nawet laptopy zainfekowane, no no no!!
    Zdrówka Wam wszystkim kochana :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Miałam to samo z tym syropem, córcia pić nie chce, mówi, że szczypię, mówię jej "niemożliwe" spróbowałam i ...fuj !! Zdrówka Wam życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ojej:(
    to zdrowiejcie!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Dużo zdrówka! My też troszkę chorujemy, ale przeziębienie tylko na szczęście i już powoli mija :)
    Dziękuję bardzo za Twoje odwiedziny ;) Też będę zaglądała do Ciebie częściej ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nastąpiło ogłoszenie wyników konkursu, w którym Pani blog brał udział.
    http://akuku-akuku.blogspot.com/2011/12/wyniki-konkursu.html

    Zapraszamy do ich odczytania!

    OdpowiedzUsuń