notka

ZDJĘCIA NA TYM BLOGU OBJĘTE SĄ PRAWEM AUTORSKIM I ZABRANIA SIĘ ICH KOPIOWANIA ORAZ PUBLIKOWANIA BEZ WIEDZY AUTORA POD GROŹBĄ KARY

:)

Witam wszystkich stałych i nowych czytelników :)

Amelka

Kasia

wtorek, 28 sierpnia 2012

Ślimakofobia

Czy istnieje taka fobia? Poszperałam w necie i rzeczywiście, sporo ludzi na nią cierpi. Nazywa się helmintofobia/ właściwie to fobia przed robakami-jak doczytałam/.
Dlaczego o tym piszę. MOja Kasieńka panicznie boi się ślimaków. Dlaczego ma do nich taki uraz: NIe wiem. Wyobrażacie sobie co działo się na działce. Dużo wilgoci, więc dużo ślimaków. Ona je potrafiła je wypatrzyć dosłownie wszędzie. Amelka również nie przepada za ślimakami, ale ominie je wiiiielkim łukiem. Kasia jak zobaczy ślimaka, kuca i zaczyna się wydzierać- bo płaczem takiego wrzasku nie można nazwać.
Z innej beczki, amelka jeździ na rowerku aKasią przejęła jej hulajnogę. Idzie jej znakomicie. Amelka dostała ją w zeszłym roku i niewiele jeździła, bo szybko bolały ją nózki. Kasia nie narzeka i odpycha nieźle.

11 komentarzy:

  1. świetnie sobie radzi z hulajnogą
    ludzie mają różne fobie - tak już jest, i już

    OdpowiedzUsuń
  2. ja tez jej nie znam ale brzmi nie ciekawie.

    OdpowiedzUsuń
  3. No o takiej z ślimakami to nie słyszałam:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zawsze mozna dowiedzieć się czegoś nowego hihihi

    OdpowiedzUsuń
  5. No proszę, a mój to ślimaki potrafił "chrupać" :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Moja Nadia za to panicznie boi sie much i innych latajacych owadow, wiec doskonale Cie rozumiem.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja też boję się wszelkiego rodzaju robali bleee :(

    OdpowiedzUsuń
  8. Niestey ale ja jestem osoba cierpiaca na elmintofobie. Gdy mialam zaledwie 5 lat obejrzalam film w ktorym wystepowaly te uw insekty.5- letnia byla tym tak obrzydzona ze za kazdym razem kiedy widziala slimaka uciekala gdzie mogla byle by zdala od niego.I do teraz kiedy widze slimaka dostaje okorpnych dreszczy oraz probuje sie do nich nie zbilzac.To slabe ze tak stara baba boi sie malych slimakow ale za holere nie mg przestac sie ich bac. Sa obrzydliwe.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety* i 5-letnia ja*.Tak to jj kiedy piszesz z telefonu i co 5 sekund ci poprawia

      Usuń
  9. Ja mam ta fobie. Jak widze slimaka to odrazu zaczynam krzyczec plakac I zaslaniac oczy aby go niewidziec to okropne.. :( niemoge nigdzie wyjsc jak jest mokro bo one tam sa bleeee

    OdpowiedzUsuń