notka

ZDJĘCIA NA TYM BLOGU OBJĘTE SĄ PRAWEM AUTORSKIM I ZABRANIA SIĘ ICH KOPIOWANIA ORAZ PUBLIKOWANIA BEZ WIEDZY AUTORA POD GROŹBĄ KARY

:)

Witam wszystkich stałych i nowych czytelników :)

Amelka

Kasia

niedziela, 26 sierpnia 2012

Siedem rzeczy, których o mnie nie wiecie

Postanowiłam dołączyć się do zabawy, którą zaproponowała Mama Ka

Problem tylko w tym, co mam napisać.
1. Jako nastolatka Zakochała się w książce "Ania z Zielonego Wzgórza"
2.Interesowałam się parapsychologią. Próbowałam ćwiczyć przesuwanie przedmiotów siłą woli- niestety bez skutku.
3. W dzieciństwie zaatakowały mnie gęsi. Nawet pies nie mół odpędzić ich ode mnie, bi dziób jednej z nich wplatał się w nój sweter.
4. Będąc małą dziewczynką, byłam ciekawska, zawsze wszystko musiałam wiedzieć i obserwować. Kiedy mój wujek zarzucał "sito' na ryby, ja zaplatałam się w sznurek i wylądowałam w jeziorku. Tak wczepiłam się w brzeg,  że wujek musiał wejść do wody i nie wyszarpnąć, bo nie mół mnie odczepić z tego brzegu. Długo wujko oskarżałam o to, że chciał mnie utopić.
5.Zawsze uwielbiałam czytać i jako nastolatka i studentka czytałam wszedzie i dużo.
6.Zawsze interesowały mnie zjawiska nadprzyrodzone, czary i inne głupoty i dlatego chyba tak bardzo podobała mi się Saga o Ludziach Lodu.
7. Obecnie dałam się wciągnąć  w czytanie innej sagi. Była mi potrzebna książka łatwa, lekka i przyjemna, taka nad którą nie trzeba za bardzo się wgłębiać- bo mam dzieci mieć na oku. I mnie "wciągło". Bierze mnie na takie czytadła w wakacje właśnie, jak mam troszkę czasu.
Nominuję/jeżeli mają ochotę  i czas:
1. Serduszko
2. Katrinę
3. Ambiguous
4. Viki
5. Zabę
6. Asicę
7. Danusię

8 komentarzy:

  1. 1, 5 i 6 to jakbym czytała o sobie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. to chyba tylko ja nie lubiłam ani z zielonego wzgórza....

    OdpowiedzUsuń
  3. Ania z zielonego wzgórz to tez była kędyś moją miłością:D 5 się ze mną zgadza. Dziękuje za nominację:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziekuje za nominacje :) Juz sie kiedys w to bawilam :) Moje odpwiedzi sa dostepne na blogu www.asiczkalasiczka.blogspot.com, jakbys miala ochote to moge wyslac zaproszenie :) Tez kochalam Anie z Zielonego Wzgorza, przeczytalam wszystkie ksiazki z tej serii :) A ja wierze w kosmitow hahah :P Powaga :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękuję za nominację, ja również się już w to kiedyś bawiłam :) Parapsychologią się interesuję także. Ale do dnia dziś. Zmieniłam nick - Serduszko.

    OdpowiedzUsuń