notka

ZDJĘCIA NA TYM BLOGU OBJĘTE SĄ PRAWEM AUTORSKIM I ZABRANIA SIĘ ICH KOPIOWANIA ORAZ PUBLIKOWANIA BEZ WIEDZY AUTORA POD GROŹBĄ KARY

:)

Witam wszystkich stałych i nowych czytelników :)

Amelka

Kasia

poniedziałek, 10 września 2012

Praca i przedszkole .... znowu

Niestety mało ciekawie rozpoczęła się praca po wakacjach. Powstała u nas ósma zerówka i salę w której byłam przeznaczono właśnie na nią. Mnie przeniesiono do innego skrzydła szkoły i sali maleńkiej. Może kiedy będzie porządek w niej to strzelę kilka fotek.
***
Przenoszenie zajęło mi 4 godz i to tylko przenieienie rzeczy- bez ich układania. Nogi miałam w tyłku- dosłownie. Koleżanka nie zdążyła się "wyprowadzić, więc jeszcze wszędzie bałagan". 
Wystarczyły jednak 4 godz i już wiem co mam. Uczniowie jak przed wakacjami, rozgadani. Są juz drugoklasistami, więc wymagania wobec nich rosną.
***
 Amelka do przedszkola chodzi z oporami. Przez to wcześniejsze wychodzenie jest nieco płaczliwa. Później jednak jest już jej dobrze.
Teściowie wyjeżdżają w odwiedziny do krewnych na południe kraju, więc troskę zamiesznaia się zrobi, bo ja muszę zostać dłużej w pracy i nie będzie jak odebrać Amelki z przedszkola. Kasia ma wyjechać z nimi. Nie wiem jak sobie poradzi z tak długą rozłąką. Oststnio zrobiła sie płaczliwa/ Tak jak zawsze zasypiałaz tatą, tak teraz chce tylko z mamusią.

Weekend, a właściwie sobotę spędziłam w Szwecji. Płynęłam pierwszy raz promem, Było suuuuuper.

5 komentarzy:

  1. Będzie dobrze. Powoli wszystko ogarniesz:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ooo Szwecja chyba jest piękna prawda? Zazdroszczę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dzięki za odwiedzinki, ja również dodałam Cię do ulubionych. Masz śliczne dziewczynki :)))

    OdpowiedzUsuń