notka

ZDJĘCIA NA TYM BLOGU OBJĘTE SĄ PRAWEM AUTORSKIM I ZABRANIA SIĘ ICH KOPIOWANIA ORAZ PUBLIKOWANIA BEZ WIEDZY AUTORA POD GROŹBĄ KARY

:)

Witam wszystkich stałych i nowych czytelników :)

Amelka

Kasia

niedziela, 16 września 2012

O Szwecji słów kilka

Oststnio robię to, czego niecierpię. Wszystko na oststnią chwilę. Dokumenty powinnam oddać w piątek, oddam jutro. Moje kochane NIE NADĄŻĄM!
W dodatku nawalają mi oczy Okulista się kłania, a ja nie mam kiedy się umówić. Jutro mam nadzieję , że mi się uda.

Teraz o Szwecji.
Płynięcie promem, to było przeżycie. Super. Porównać można do jazdy pociągiem-hahaha.
Wywpłynęliśmy o 19.30, a wpłynęliśmy o 7.30.
Pierwsze widoki Szwecji z morza- zachwycające.





 

Widok Karlskrony

Nils z Cudownej podróży

Cudeńka ze szkła /z huty szkła/



Cukiereczki ze szkła



MIkołajki podbiły moje serce /alejeszcze bardziej ich cena/

Jedzonko na promie i w hucie szkła wyśmienite

Typowe szweckie domki /wszędzie dewniane-w 98%/

Widok z zamku


Kajuta a ja w tyle/ odbicie z lustra/

A to nasza piękna Gdynia-  widok z morza

 





 






5 komentarzy:

  1. Gdynia to prawie jak w domu :) Fajne te cudenka ze szkla :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne zdjęcia, widać że super przezycie. Też bym sobie z chęcią popłynęła!

    OdpowiedzUsuń
  3. Super :) Dawno temu byłam na promie

    OdpowiedzUsuń
  4. Super te cudeńka ze szkła :)
    Ja uwielbiam pływać promem :)

    OdpowiedzUsuń